Har du restegarn?? – Nå blir det nytt strikkeprosjekt!

Designet av Marken of The Hat & I

 

Garantert det dummeste spørsmålet du har fått i det siste!? Så klart man har restegarn, selv om eg faktisk kvittet meg med det meste da eg gjorde et saftig innhogg i garnlageret i fjor…Sukk…Men garn, ja det har nok både du
og eg mer enn nok av 😀 Selv om dette utrolige teppet er heklet i Cascade220 er det slettes ikkje så nøye hvilket du velger. Eg hadde en ganske extrem periode for en del år siden hvor Cascade220 var en favoritt…! Husker eg kjøpte det garnet til flere kjoler! Ja…KJOLER…ble ingen kjoler da, garnet ble brukt til alt og ingenting + eg husker eg hadde en Give Away hvor eg ga bort alt eg hadde i “Jade” fargen…(<—Den fargen er helt magisk!) Merkelig, for i går dukket dette garnet opp igjen i tankene mine og eg måtte søkte det opp på Ravelry, på den måten ramlet midt opp i dette helt fantatsiske teppe!!

 

 

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Selv et teppe med skaller kan bli et skikkelig Gla teppe ♥ Eg påvirkes lett av prosjekter eg ser, blir det for mange på kort tid må eg bare fade ut og starte på 0 igjen hehe Eg vet når eg faller for noe at eg mest sannsynlig ikkje kommer til å strikke/hekle det…Det er for mange slike prosjekt som eg har sååå lyst på, så eg ender som regel opp med ingen *ler* Gjør for så vidt ingenting, eg elsker å sitte å scrolle og drømme om alt eg burde har strikket
og heklet 🙂 Uansett, dette teppe havner høyt opp på den der lista mi,
sidestilt med alle de andre fine teppene eg har sååå lyst på!

 

SUGAR SKULL SAMPLER
Bildene over
Str 112 cm X 132 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Å ja da, lista over ting eg har lyst på er lang og etter hvert veldig bred, men i dag tar eg noen sjumilssteg tilbake
og skal strikke
RILLE RUTH som eg falt fullstendig for i 2020…Å ja, du vet, den råååsa genseren eg startet på, som ble et tomannstelt eg rakk opp og for en stund siden og solgte eg garnet fordi det var EGENLIG ikkje den fargen eg ville ha…Kjøpte meg nå fargen eg i utgangspunktet ville ha og nå klør det etter å legge opp! JuHuuu
Eg syns eg har vært flink fordi eg sa til meg selv at eg skulle ikkje legge opp før Bunny var ferdig
og DET klarte eg
*ler*

Plan for dagen er Strikkekafé! Akkurat nå er ikkje formen på topp, men eg håper jo at det kommer seg! Eg har noen ganger nå kjørt meg selv helt ut til Ålgård for litt sosialt påfyll og det er kjempekoselig 🙂 Tenker eg starter rolig inne på Hobbyrommet, etter hvert blir det en dusj og så satser eg på å komme meg på hjul.

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg