Har lyst å fortelle deg noe kjekt!!

Reklame | Grønnestad Hårklikk&Frisør

 

Når noe er kjekt eller om man har fått en god nyhet så er det gøy å dele, og nå tenkte eg å fortelle litt som er kjekt for meg 🙂 Overraskende mange er opptatt av hva eg tjener på å bloggen, veldig få tror på at man kan blogge uten å tjene ei eneste krone. Eg har heller aldri sendt en forespørsel på samarbeid, eg får flere mail i uka om alt mellom himmel og jord, men takker konsekvent Nei Takk. Som eg har sagt 100 ganger før ønsker eg i såfall kun avtaler som kan gjenspeile det bloggen står for, nemlig; Strikking, Garn og ellers det meste innen hobby.

De eg har samarbeid med er; House Of Yarn, Rito Garn&Hobby og Sømsenteret i Oslo. Har 2-4 innlegg for Poster Store i året fordi de rammene passer supert til store perlerier + fordi me også etter oppussingen trengte litt til veggene. De siste gangen eg tok oppdrag for Poster Store ordnet eg Gavekort i steden for og ga de vekk her på bloggen 🙂 Alle disse 4 spurte MEG og ikkje omvendt. Som du sikkert husker hadde eg lenge et samarbeid med en deilig frisør her i Stavanger? Der var det også de som spurte meg fordi de tok utgangspunkt i hvem som lå øverst på Blogglisten her i Rogaland, ja og det var jo meg det da *fniser* Dessverre gikk den salongen konkurs 🙁 Fikk jo også en Drømmemail fra Egmont før jul i fjor (Det er de som eier Blogg.no) om eg vil inngå et samarbeid med de, også det takket eg nei til – I allefall inntil videre.

For 1 mnd siden sendte eg min ALLER første forespørsel om et samarbeid! Aldri før har eg vært så nervøs!! Dessuten har eg egentlig litt problem å spørre om ting som er til meg selv. Eg kan enkelt spør diverse butikker f.eks hvis eg ønsker å gi bort noe her på bloggen å lage til f.eks Give Away, men ellers sitter det langt inn. Sånn har eg alltid vært. Anyway, du husker nok at eg i oktober Donerte bort håret mitt? Når man donerer bort håret så er selve donasjonen gratis, men man trenger jo å klippe/fikse på håret etter på, det koster penger. Eg sendte en mail til Grønnestad Hårklinikk&Frisør som også er en donorfrisør og lurte på om hun ville ha et Samarbeid når eg skulle donere. Dvs at hun fikset håret mitt etterpå, dette sa hun ja til og eg ente jo da opp som du vet med krøller 🙂
I dag fikk eg en ny mail og hun ønsker å fortsette samarbeidet. Så ja, dvs at eg fra nå av har en FrisørSponsor
og DET er eg veldig takknemlig for♥ Om 10 dager skal eg shaine litt på de små grå 🙂
Har ikkje helt kommet dit hen ennå at eg ønsker å slippe det helt ut 🙂

Så ja, da vet du det 🙂 Inni mellom alt det andre popper det nok opp en og annen gang et frisørinnlegg,
men det må man kunne tåle 🙂

 

Ellers? Vel, har fått mange på lista som ønsker å stille opp med Garn & Dubbeditter for at eg kan lage til masse JuleKos her i desember, og hvem får alle de gavene? Ikkje sant, DU og alle de andre som leser her inne 🙂
Eg kan love at det blir en del GARN! ♥

 

 

 

 

Tja, utover det har eg fått ryddet i “kroken” min! Alt av rot sopte eg rett ned i den grå boksen under kurven (HAHA) nedprioriterte strikkeprosjekt er flyttet inn på Garnrommet og kun det som er aktuelt ligger igjen; Aamu og et par sokker 🙂 Har vært en del på farten i dag og jammen fikk eg da nisset litt! Men nå?
Vel, eg skal ha date med Amira og det er serie i lufta 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

13 kommentarer
    1. Koselig at du har fått samarbeide med frisøren 🙂
      Håret er viktig, spesielt for oss damer, og da er det viktig at man har en god frisør.
      Du kler den frisyren du har nå!
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Det står respekt av å gi bort håret sitt. Du kler også godt den frisøren du har nå og😊.
      Ha en fortsatt fin kveld med Amira og tv-en.

    3. Ka du tjene/får sponsa på bloggen din bryr æ meg ikke om.Men vi får iallefall tips fra deg.Å det er ikke dumt.Da slipper iallefall æ å finne info. 🤭

    4. Kjekt at du får noe tilbake for jobben du gjør. For det du driver med må omtrent være en heldagsjobb, bare det å lage enkle små innlegg krever mye tid. Og hvor mange hadde sagt neitakk til lønn? Kjekt at du holder deg stort sett til få tema. Da vet vi at det er trygt og godt å stikke innom deg.

    5. Om du hadde tjent millioner så hadde ikke det forandret noe fir min del. Får så mange gode tips og ideer her og du har fått meg til å bruke engelske oppskrifter 🥰 Takk for alt du deler med deg 😘

    6. ja vi tåler meget godt noen frisør innlegg :=) jeg var selv modell for en lærling hos en frisør i et helt år ,det var helt ok å slippe å bestale for klipp så lenge hi hi ,blir spennende å se hva slag sprell du har fått til siden det er vi som er innom og leser som får godene med garn nå fram mot jul ,ja om eg skjønte dette rett da

    7. Håper håret ble godt tatt i mot.. helt sikkert. Ikke mange som deg som gir fra seg en slik mengde😀
      Håper daten var fin. Her er det tidlig natt etter fire netter på jobb.

      1. Håret mitt var en litt sjelden vare (Stolt) Frisøren ble litt sjokka når hun så HVOR langt hår eg hadde hehe Donerte ca 50 cm og siden nordisk hår blir brukt til barn så vil eg tro at det er en jente som nå skal få veldig langt hår <3 Eg har jo fortsatt mitt hår og kan bare slippe det ut igjen om det er det eg vil. Noe Apollo Hårdonasjon savner er grått hår så kanskje det får bli min neste gave 🙂 En halvmeter med grått hår er en veldig sjeldent 🙂

    8. Bryr meg ingenting om du tjener noe på bloggen din. Skulle ønske du gjorde det for det fortjener du. (Men da kommer nok herr skattefut og tar mesteparten. 😄)

      1. For et par år siden betalte Blogg.no ut et beløp til alle som lå på Topp20, der lå eg veldig lenge og fikk penger hver mnd. Blogg.no fikk skattekortet mitt og eg betalte alt som skulle betales. Eg tjente ganske nøyaktig 25.000 det ene året (Brutto). Eg betalte skatt og så kommer den “utregningen” som Nav har i november og eg måtte tilbakebetale hele 18.000! Aldri har eg skjønt hvorfor og ikkje får eg et svar på det heller.

    9. Koser meg med bloggen din og gleder meg over ditt overskudd til å dele livet og hverdagen din.
      Tusen takk for alle ideer og prosjekt som du deler.

Siste innlegg