Har noe viktig å fortelle!?!?

 

Dette er et sånt irriterende innlegg hvor eg overhodet ikkje kommer til å fortelle hva eg har å fortelle….“Tog du an?” Eg har rett og slett bare “lurt” deg inn her for å fortelle at eg HAR noe å fortelle, noe som eg seriøst har gledet meg til.…ja akkurat like mye som sist eg hadde noe likedan å fortelle….Å ja, dette har skjedde før! Woop Woop! Den gang da var det fint vær og eg kunne i grunnen fortelle det med en gang….nå skal det regne noen dager så du er definitivt nødt å vente, dessverre! Eg er i ekstase, ja tenk…sååå fornøyd er eg, eg får vibber liksom for det ble fullstendig pørfekt! Kjørte egenhendig heeelt til Ålgård for å hente det eg skal fortelle deg, men ikkje i dag då skal eg fortelle det.…Var koselig å treffe de fine damene igjen på Ålgård også da, men det var det eg skal fortelle deg som vippet meg over til å ta den lange veien i rushtrafikken 🙂

Det eg skal fortelle om, eller vise deg blir det vel gjerne fortjener den hele og fulle oppmerksomheten og det får det ikkje om eg bare sånn random forteller det, eg må “tegne og fortelle” i solskinn, nemligen…Eg er ganske ekstatisk, men beklager veldig da at du kun får B og ikkje A, vet ikkje om dette kvalifiseres som en B en gang, men gled deg! JuHuuu

*Sjekker Yr.no* Mye mulig eg kan sprette alt ut allerede på lørdag, da skal det være sol mellom 08:00 og 14:00 så hvis Amira har fri får me det kanskje til 🙂 Woope di woop! Glede meg! Irriterende ikkje sant?? Eg vet i allefall at eg blir irritert når folk publiserer Snap om igjen og om igjen om en ting de ikkje kan/vil fortelle…ennå….kanskje da og da, det spankuleres skikkelig rundt grøten og det blir skapt en unaturlig klein stemning…Irriterende ja….Men nå har eg i allefall gitt beskjed da: Muligens på lørdag når sol står høyest på himmelen 🙂 Satser på det! JuHuuu

 

 

 

 

 

 

SORRY!
Men er litt overivrig!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

9 kommentarer

Siste innlegg