Havrebrød uten mel og sukker

 

Jadda, da ble det jaggu meg brød også, helt uten mel og sukker 🙂 Prøvde meg på Havrerundstykker forrige uke, de ble bra – meget bra, men noen ganger er det mer praktisk med brød: Ostesmørbrød f.eks 🙂

 

 

 

 

Ser jo skikkelig godt ut og eg tenker eg MÅ lage meg et par ostesmørbrød til middag i dag! En dæsj dressing, masse tomater (fra stua of course) kvernet pepper og et par leiver med god ost ♥

 

 

 

 

På toppen har eg strødd havregryn og solsikkekjerner.

Obs obs: Dette er ikkje glutefritt, da må man bruke glutenfrie havregryn 🙂

Disse blir også gode til frokost/lunsj: Smør på pesto, ha et godt pålegg (Røkt kylling f.eks og en leive med Ridderost og topp det hele med en neve spirer) JAMMY! Tenker eg skjærer hele brødet i skiver,
pakker 2 og 2 skiver og legger i fryseren 🙂

 

Oppskrift Havrebrød

 

 

 

 

Men nå skal eg bryne meg på disse! Ferdig stekte og klar for litt maling,
lakk og montering = festlige maskemarkører 🙂

 

 

 

KOS DEG VIDERE I DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg