Her har du ei høne å plukke! – Oppskrift

Designet av Bethany Wadsworth

 

Eg har alltid, så lenge eg har heklet og strikket vært glad i å lage ting til påske, det er definitivt nødt for å være pga fargene. Alle fargene til påske er så glade! Å ja, det blir garantert noe til påske i år også, om det blir et høneteppet vites ikkje, men eg kjøpte nå perlehønsfjær i går—> Kan bli noen potensielt skamsøte høner av det! Heldigvis er det ca 2 mnd til påske og det vil gi meg nok tid til å komme ut av denne drodle boble eg har rotet meg inn i…
Etter at eg fant de tynneste tusjene ever sitter eg nå å drodler på mikronivå…Ikkje sant…!

 

 

 

Designet av Bethany Wadsworth

 

Her har du muligheten til å blitt stilt ansvarlig for et herlig kakklekor! Hvilket garn du vil hekle i bestemmer du selv, også hvor tjukt det er – Ergo: Bruk det du har! Hvis du skal ha teppet på hytta og det er fare for snø ville eg så absolutt gått for Ull/alpakka – I allefall om du liker best å sitte i solveggen kontra bortoverski, eller nedover
Ull er tingen ved snø og minus og det er mye god varm i ei høna skal sies 😀

 

BETSY`s QUILT
Bildene over
Str? Valgfri

 

 

* * * *

 

 

Ok, det er fredag og der kom jaggu meg vinteren til oss også: Snø, 0 grader og sol, den beste varianten altså! Hvor mange meter med snø me fikk? Det er ikkje alltid mengden som betyr noe, men hvitt er det, og eg var ute med masse ny fuglemat før eg fikk startet på den første kaffikoppen. Var et hinsides kakklekor på terrassen da de sloss om det lille som var. Nå er alle mette og fornøyde. Eg er stiv fra bakom hælene til ca midt i korsryggen etter ei strevsom økt i går, men det går seg nok til når eg bare begynner å bevege meg etter hvert.

Eg skal snart ut på hjul, har time på nyreavdeling halv 2 og etter litt frem og tilbake fant eg ut det var best å starte der for så å ta handlingen etterpå. Tenker eg kjører litt tidlig slik at eg rekker å kjøre innom Ims på veien, for eg har planer om å kose meg med litt Boba i helgen 🙂 Etter sykehuset plukker eg opp Ali før handelen, lite vits for han
å bli med fra starten av hvis han likevel må sitte i bilen utenfor sykehuset, dessuten syns eg det er greiest å bare gå alene. Ikkje noe alvorlig, bare den årlige kontrollen på at nyrer og alt har det tipp topp, om ikkje annet bare innen for normalt 😀 Satser på 0 endringer fra sist.

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Lykke til i dag. Jeg drar heller aldri med meg Gamle Gubben Grå til legetimer. Jeg reagerte hver gang jeg ropte opp menn i sin beste alder på venterommet og en dame spratt opp og svarte ja – for så og komme løpende i møte med meg lenge før mannen som jeg skulle undersøke fikk reist seg fra stole.
      En ting hvis de var gamle og trengte hjelp, disse mennene. Men alle de som både kunne gå, høre og snakke for seg selv ….Vel konene ble som regel høflig plassert på gangen av meg, hvis ikke mennene insisterte på å ta med kona inn.

    2. Håper alt var bra på sjekkupen din <3 De putene er bare lekre 😀 Godt å høre at noen flere er støle enn meg, hver celle i hele kroppen skrike hver gang jeg må bevege meg hahaha Her blir ekorn matet før første kaffikoppen også, er endel fugler også og det er så koselig Ha ei riktig så god helg <3

      1. Ååå heldigen du som har “tamme” ekorn! Eg misunner også de som får Dompap på fuglebrettet….! De er så nydelige 😀 Men ok, eg kan skryte av at me har 2 havørn som flyr rett over hodet på oss hver dag omtrent til samme tid, så det hender at eg må rope inn Milo(<—Katta!) 🙂

    3. Mornings 🙂 Havørn altså 😀 Herlig 😀 Lurt å passe ekstra på katten ja. Det er så herlig med muldrene dyreliv. Kos deg med dagen <3

Siste innlegg