It`s Boba Time!

 

I dag da eg var ute fikk eg mail fra Bring om at denne var blitt levert på døra! Da var det bare å handle med seg et par gode melk hjem! Woohooo! Boba glasset (som også er supert til smoothie f.eks) kjøpte eg på Sunkost.
Jajo,
det kostet litt, meeen tenke som så at en en litt fin tekopp kan også noe ganger bli ganske dyr. Men hekkan, se sååå fiiin den er da!?? Det positive er jo at sugerøre er stå tjukt at du kan suge
i deg Bobabærene uten å bruke skje 😀

 

 

 

 

Det var til forrige helg eg kjøpte disse 2 posene. Tilberedte de slik som det står på posen. Når de var klar tilsatte eg litt brunt sukker og Akasia Honning. De smaker jo ingenting om du ikkje tilfører noe, men eg syns de er deilige
å tygge på 🙂 Er jo fortsatt nybegynner og skal nok prøve meg frem med andre ting etter hvert.

Popping Boba der i mot er slik at de “knepper” når du tygger de og inn i er det smak. Dib og eg skal snart en tur inn til Stavanger å gå på en Asiatisk Butikk å shoppe 🙂

 

 

 

 

Etter hva eg har forstått kan man putte Boba i alt, anbefaler deg å følge Maren Sletta (@mysismys) på TikTok,
hun kan mye om Boba og det er en fryd å se på 😀

Til nå har eg kun laget det med te, ja og vaniljemelk. Lager da en kopp te som eg liker, eg har laget med alle typene over og alle ble like gode. Søter teen slik eg pleier, teen skal stå til den er kald.

 

 

 

 

Eg liker godt å bruke vaniljemelka til Tine. Amira sa eg måtte kjøpe vaniljemelken til Alpro, men den fant eg ikkje på butikken i dag så eg kjøpte mandelmelk. Glasset mitt rommer ca en halv liter. Eg tok 1,5 dl te i et ristebeger
og 2,5 dl vaniljemelk, spruta opp i litt mer honning også og ristet. Tømte det så…

 

 

 

 

…opp i glasset hvor eg allerede hadde Bobabær og isbiter 🙂

Eg liker best å ha de svarte Boba bærene i vaniljemelk, men det var også godt med disse i multiboba. Amira syns det er godt med disse Multi Boba`n i Granateplejuice 🙂 Det beste er å bare prøve deg frem,
bruk ting du allerede liker. Du finner flere tips HER.

Nå skal eg bare nyte resten av det eg har i glasset mitt 🙂

 

 

 

NATTI

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg