Herlig fargeklatt til våren – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Det er på tide å planlegge litt farger fremover og denne genseren er jo helt herlig og kan kombineres på mange måter! Bruk dine favorittfarger og strikk deg vårens deiligste genser! Eller kanskje den tøffeste?
Lekreste?
Smak og behag

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Ullgarn kan man jo fint bruke året rundt her på den nordlige kula, merinoull syns eg personlig er bedre på sommerhalvåret – Er jo en god del mykere 🙂 Så lenge du holder deg rundt strikkefastheten kan du jo bare bruke det garnet du vil – Bomull? Lin? Ikkje sant! Så da er det bare å finne frem fargene du vil leke med. Oppskriften er på norsk så det burde jo ikkje by på problem, dessuten er det riller hele veien! Ahaaa digg!

 

COLOR BLOCK PARTY
Bildene over
Str XS – 3XL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, kom meg relativt tidlig i seng i går og har sovet nesten 8 t og sto opp i 8 tiden, ikkje verst! Kjenner eg er stiv foran på leggene så ingen tvil om at eg var på tur i går 🙂 Har ikkje tenkt å legge meg på latsiden i dag for det om, no no….I dag har eg planer om kjøkkentjeneste…Det er også litt jul igjen på kjøkkenet som absolutt må bort! Det innebærer at eg må rydde kjøkkenet først…skal også lage Ertersuppe av fenalåret! Ali hadde skåret opp noe kjøtt fra det i går, men det var så salt/tørt og eg tenkte at nå må eg ta låret hvis ikkje blir det som var oppskåret kastet…Knakk låret og la det i gryta…finner så ut at eg ikkje har gule erter hjemme…Ingen av gutta gidder kjøre på Rema så da var det tut og kjør, skraping av bil kl halv 9 i går kwell….Ikkje sant!

Skal også tømme et kjøkkenskap tenkte eg….eller, først må eg sjekke om den nye Kenwood`n kan stå på den uttrekkshylla…Hadde vært veldig greit om den kan det, har ingen benkeplass til den maskinen hvis eg ikkje kaster ut microovnen…Da blir eg nok upopulær i så fall…Men ok, kanskje best å bare komme i gang…
skal jo tross alt leke litt på Hobbyrommet også i løpet av dagen…

 

 

 

HA EN FLOTTERS
FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg