HJERTE VOTTA – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Lunamon Design

 

Nå har eg allerede vært innom ei strikkevenninne på nett i dag, og dette er ei annen: Monica, me går vel snart 20 år tilbake i tid? WOW, skal si tiden flyr! Men ok, Monica er også etter vært blitt en ganske flink designer, kanskje ikkje en av de største, men like fullt en strikkedesigner og skal ha den samme respekt hva gjelder Copyright som alle andre 🙂 Ref. til dette innlegget i dag. Må ikkje være designer av yrke for å bli tatt på alvor, loven gjelder for alle. Monica har flere gode design som eg vil tro de aller fleste fint klarer å strikke,
du kan sjekke flere strikkeopspkrifter Her på Ravelry 😀

 

 

 

Designet av Lunamon Design

 

Februar er jo en kjærlighets måned med både Morsdag og Valentine ♥ Selv om me pushet 10 gr her i vest er det fortsatt veldig kaldt rundt i landet, og blir ikkje sjokket om også me snart får masse snø og minus – Igjen! Da er votter abslott gode å ha. Strikk et par til alle du er glad! Regner med du blir opptatt ut hele måneden ♥ Følger du garnanbefalingene til disse vottene blir de også gode og varme: Nepal og Alaska er gode vottegarn ♥
Fint garn om du ønsker å tove.

 

HJERTET MITT VOTTA
Bildene over
Str Ungdom/Voksen
NorskStrikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag har det vært alt av vær i grunnen! Var 7 gr og sol da eg gikk og snøstorm når eg kom hjem, helt typisk og ganske så normalt for årstiden. Var egentlig bare ute å gjorde mange småting: Innom Nille å hentet Visakortet, slengte en pakke innom Posten og innom mor mi med et pledd eg vasket for henne. Sååå var det ut på E39 og full fart til Hillevåg, og sååå tilbake til Tananger for å kjøpe fisk til dagens fiskegrateng. Alt i alt tok det vel ca 1,5 t- altså en lynkjapp runde. Vel hjemme har eg nå vasket et par maskiner med klær + eg har ryddet/tørket støv her inne på Hobbyrommet, det gjorde seg gitt!

Er sååå sulten!! Ali satte akkurat gratengen i ovnen, men det er rett før eg raner kjøleskapet! Hmm tror eg finner moppen og våtfillene å svinger meg over stuegulvet mens eg venter. Dessverre er det ingen andre i husstanden som kan vaske gulv haha Merkelig det der? *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg