Høsten kan bare komme…eg er klar!

 

Det høres at det blåser ute og det har så smått begynt å regne….eg håper jo selvfølgelig at det er
forbigående og at det ikkje er slutt på sol og varme *Evig Optimist*
Det verste skal visst nok være over til torsdag, så får me sjå da!

Anyway! Plinget en pakken i app`n i dag; Klar for henting! Må jo le…et resultat av et akutt spontankjøp de sene nattestimer…Oj Oj...Vel…Den var jo myk da og ikkje minst økonomisk, jaja…det var 30% på den,
muligens det som lokket, men altså….

 

 

 

 

…inni her her det mer enn nok plass til en person til! Så lurt! Selges kun i Onesize så den skal vel passe alle, da måtte det bli sånn! Valgte meg en etter farger og ikkje motiv, det er sprøtt nok at den er så svær at eg tenkte den kunne være litt dus/rolig i fargene…Så da ble det Mummi da vettu 🙂 Det positive er at ermene er korte + det er god og myk vrangbord så da kan man bruke den som en normal genser/kjole/sovepose (alt etter som) uten at man føler man drukner! Den er supermyk, litt tyngde sånn at den henger godt samtidig er den ikkje supertjukk sånn at det er vanskelig å bevege seg. Denne kan du fint krype heeelt inni om du setter deg godt til rette i sofakroken 🙂

Eg har shoppet hos SillySanta før eg, kjøpt julepysjer og det må eg si: Den kvalitet på julepysjen lever lenge, beste pysjen eg har hatt! Blir nok muligens flere pysjer der i fra i år også 🙂 Pysj har strech alle veier,
ergo god plass til både 6 retters julemiddag OG julekaker!

 

I dag har eg vært effektiv! Stakk på posten og fikk avgårde garnpakker, var innom Kiwi å plukket med meg diverse eg var tom for. Vel hjemme stekte eg en ny runde med hjemmelaget Granola + bakte et glutenfritt brød! Kjøpt en sånn pose med grovt brød fra den glutenfri hylla på butikken. Eg har jo bakt havrebrød noen ganger og magen liker det, nå skal eg teste dette glutefrie grovbrødet å se hvordan magen er da 🙂

Nå blir det maling, lakking, maling osv
Mulig eg er nødt å ha meg litt is også!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg