Da er pakkingen i gang

 

Se der ja, nå er eg kommet i gang med pakkinga – Det er bare å pakke etter hvert som eg baker 🙂 Når eg står midt opp en kakesort syns eg ikkje det er så mye mer arbeid med en dobbel eller 3 dobbel porsjon, så det går radig, får håpe den innstillingen fortsetter 🙂 Først ut er Doble Harvreflarn med sjokolade. Noe av det eg baker skal sendes østover og resten skal inn til Stavanger og Krikens Bymisjon er planen.

Plastboksene eg pakker i har eg kjøpt hos NorEngros –
Mye gøy der av i grunnen alt mulig 🙂

 

 

 

 

Hadde flaks i dag! Pakken fra Slikkepott kom i grevens tid så da ble det både Jordbær- og eple flesk i dag 🙂 Deler porsjonen i 2; en del i silikonformer og den andre i stor form til klipping.

 

 

 


Etter mange timer på beina og på kjøkken var det nydelig med en dusj! For ikkje å snakke om å hoppe i en ny pysj! Ho Ho Ho Den kom også i posten i dag, bestlite på SillySante BlackFriday, kan lønne seg det ja 🙂 Deilig og skikkelig myk, men kan fort blir litt for tynn på de kaldeste dagene. Ble ganske sløv nå når eg satte meg ned, mulig det blir tidlig i seng hvis eg ikkje plutselig bare valser ut på kjøkkenet igjen og mixer en eller annen deig….

Fredag i morgen og eg skal ut å gjøre noe eg håper blir bra! Etter en kjapp kikk på Yr.no trooor eg det kan bli ganske kaldt…Jaja, noen ganger må man vel lide litt 🙂 Krysser fingrene!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Fantastisk innsats med alle kakene du deler ut hvert år. 👏🥰
      Herlig pysj, jammen har du fått meg og til å bruke pysjen mer ☺️

      1. Det er utrolig herlig å kjøre inn dit med kaker, snop og gaver <3
        Da er det vel snart på tide med lage et pysjparty 🙂 Herlig plagg å surre rundt i 🙂

Siste innlegg