Husker du Høna? – Nå kan den også hekles…

Designet av Annette Corsino

 

Denne høna har nesten gått viralt som det heter, den ligger til stadighet på Ravelry`s første side…i dag ligger den jammen meg på 1.plass – IGJEN! Jøss, men også, det er tydeligvis mye trøst i ei god høne får en si…*humrer*

Men så er det alltid sånn, legger man ut noe som er strikket, ja da er det alltid en gjeng som helst vil hekle den,
og omvendt…Vel…dere er virkelig blitt hørt ang denne support høna…

 

EMOTIONAL SUPPORT CHICKEN
Bildet over
Str ca 30 cm
Strikket versjon

 

 

 

 

Designet av Annette Corsino

 

Det har nok kommet designeren for øret at mange vil ha nettopp denne support høna, bare som hekleoppskrift,
og her er den altså i heklet versjon! Dette må jo være en lykkens dag for mange!

 

EMOTIONAL SUPPORT CHICKEN
Heklet Versjon

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tirsdag og Turdag! Normalt sett går eg på trening om tirsdagen, men siden søs er på ferie og eg må så sinnsykt tidlig opp for å kunne kjøre ut tidlig blir det tur i steden for! Ine og eg skal ut på Jæren, nærmere bestemt til Reve havn for å gå utover mot og på Orrestranda! Et MAGISK STED! Sist me gikk der var på bursdagen min i fjor og før det gikk eg der i storm sammen med søs i mars. I dag er det meldt 9 grader, sol og bris – Bedre kan det neste ikkje bli – Ikkje så tidlig på året i allefall! Det kan fort bli for varmt midt på sommeren med ei sol som steiker deg midt
i hodet! Kanskje eg får med meg en bukett fregner i dag!? Siden Ine er på jobb i dag kjører me ikkje utover før i 13 tiden, dvs eg kan ha en lang og avslappende formiddag – Deilig det også 🙂

Tenker eg lager meg en god frokost og strikker ei lita stund eg – En Slow start der altså!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg