Hva gir deg ro i sjela?

 

Alt eg måtte finne på av hobby og strikking gir meg ro i sjela, men det som faktisk overgår det er Å RYDDE! Yes! Det er sååå tilfredsstillende! Rydde, lage gode system og virkelig få orden – Det er magisk! Nå under denne covid perioden her i huset har eg jo sittet veldig mye på Hobbyrommet og det resulterte i en tur på Ikea i dag.
Er det et sted som har mange bra system, ja så er det vel der?

Nå er Hobbyrommet mitt snart 1 år og småting endres fortsatt, i dag var det denne veggen som måtte
justeres litt for å frigjør litt mer plass på skrivebordet 🙂

 

 

 

 

Kjøpte meg den minste Skådis Tavla som kunne overta veggplass til bildet som hang der. Plukket også med meg 3 pakker med Skådis Beholdere —> Veldig greit å få småplukket opp på veggen og tømme litt Norgesglass som står over alt! Kjøpte med meg noen pakker med Skådis Snorer som eg monterte på den minste tavla og fikk opp alle armbåndene mine der. Der med fikk eg heller fylt opp den store tavle med litt mer fornuftig oppbevaring.

Har forøvrig lagt alle armbåndene HER INNE for salg for å frigjør noe mer plass 😀

 

 

 

 

Litt mer “Luft” i denne hylla, men det fylles nok på med nips
inn i mellom rimelig kjapt…

 

 

 

 

Nå fikk eg jo alle fargeblyantene og det meste av tusjen opp på tavle
og eg har mer boltreplass på skrivebordet 🙂

 

 

 

 

Ellers har eg en anne type armbånd + diverse for salg HER INNE 🙂

 

 

 

 

Maskemarkører finner du HER 😀

 

 

 

 

Planen for kwellen er i grunnen å bare sitte her å kokkelure. Øve, prøve og teste diverse. Mange ideér som renner innom som må prøves. Mitt neste ryddeprosjekt blir noen av skuffene i Malmkommoden….Ja noen ganger går det litt fort i svingene og det blir litt rot! Planen er å se om eg etter hvert kan få plass til de store SmartBoksene som eg har en del perler og smykkedill opp i. Bare sånn at eg har muligheten til å sitte med
store perlerier her på skrivebordet.

Eneste plassene her hjemme eg IKKJE har fått satt i system er Dib sitt rom (Der har eg system i skapene, men ellers?? KAOS hehe), Ali sitt “kontor” og vårt soverom. Grunnen til at eg ikkje får fikset de 2 sistnevnte rommene er fordi Ali, han kaster NADA! Ergo? Tja, da er det virkelig vanskelig å rydde og fixe…
Jammen godt begge rom har dører som kan lukkes…

Men ok, har vært ute å flydd i dag – Handlet for mor mi og litt gulvvask/rydding hjemme hos henne. For litt siden satt eg her å spiste middag og leste meg gjennom blogglista slik eg stort sett gjør hver dag. Hvis eg skal anbefale litt lesestoff så er DETTE og DETTE bra innlegg – Alt etter hva du følger med på 😀 Begge de 2 bloggerne har mye annet bra lesestoff da så det er jo bare å scolle seg frem og tilbake.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Så god orden du har fått. Herlig med et rom der man finner det man skal bruke og det er plass til å kose seg med pusling av ymse slag.
      Jo da, orden må til for å ha ro i sjelen, men det som gir meg glede og ro er å sitte å se på vann. Her har jeg fjorden, men en innsjø eller elv går like bra. Bare ikke plasser meg ved et tjern. Liker ikke “svart” vann.
      Ingen dag er lik når jeg ser ut. Like vakkert om det blåser blonder på toppene eller at svenskelandet speiler seg.
      Ønsker deg en god kveld
      Klem fra Liv

      1. Vettu? Eg liker heller ikkje de svarte ferskvanna! Det er noe skikkelig guffent over det, kleint å bade i også – Ser jo ingenting! Nei, takke meg til å sitte ned på berget med hele havet foran seg 😀

    2. Forvillet meg i linker her, måtte jo kikke på armbånd og litt av hvert. Reine skjære kaninfella, måtte ut for å klikke meg inn her igjen. Plutselig var jeg inne på min egen blogg og skjønte ingenting, men takk for den hehe, så håper jeg ikke den hylla går i gulvet, må jo være en million perler 😳😂

      1. Hylla henger rimelig bra vil eg tro, eg har jaggu montert den selv! Med gipsplugger og hele skvipet – Gikk som en drøm 🙂

Siste innlegg