Selvtilliten fikk seg ei ripe!

 

Ok, eg er den første til å innrømme at den siste uka har vært slitsom, ja egentlig skikkelig slitsomt! ENESTE lyspunktet var når Amira&Eirik giftet seg på tirsdag ♥ Eller så føler eg hele uka er fullstendig “bløøøry”
og eg håper det blir lenge til neste gang, er ikkje helt i mål ennå kjenner eg, men på mandag har nok hodet kommet tilbake….*Lov å håpe*

Selv om eg føler eg bare har surret hele uka var det litt godt at eg fikk i hus litt mer hobbystash før Covid tok nakkegrep på meg haha Om eg er fornøyd med hva eg har fått gjort? Nop! Dette følte eg slettes ikkje eg mesteret slik eg er vant med…Vanligvis “tar” eg ting veldig lett og eg klarer uten for mye trøbbel å lage mine egen ting, men skinnarmbånd!?? Nei, det var ikkje helt enkelt…Armbåndet helt øverst er i den gata eg så for meg at eg skulle lage, men bare det å montere det første der tok nesten hele dagen og eg sitter tilbake med såre fingertupper pga en supersterk supersuperlim!! Til gjengjeld har eg jo laget det alt for lite….! IKKJE SANT!?!
Dårlig beregning der ja…16 cm ble alt for lite…Vel vel...

Har laget litt andre da, ja meste for å ha noe å surre med. Er jo snart vår og sommer og da hører festlige armbånd med 🙂  Send meg en sms (93 89 92 25) om du kunne tenke deg noe 🙂 Å nei, eg trenger ikkje flere tenner,
men uansett hvordan eg snur på det kan eg ikkje beholde alt eg lager…

 

 


Nr 1

Skinn, trekuler og bein

 

150 kr
Regulerbar i størrelsen

Nr 2

Skinn og “Glass”perler

 

150 kr
Regulerbar i størrelsen

 

 

Nr 3
Skinn

 

100 kr
Barne størrelse

 

 

Nr 4
Vokset Bomullsnor

 

100 kr
Regulerbar størrelse

 

 

 


Nr 5

125 kr
Str 17,5 cm

SOLGT!

 

 

 

Nr 6

125 kr
Str 18 cm

SOLGT!

 

 

 


Nr 7

125 kr
Str 18-20 cm

 

 

 


Nr 8

125 cm

Str 19 cm

SOLGT!

 

 

 

Nr 9

125 kr
Str 18-19 cm

 

 

 

Nr 10

125 kr
Str 17-18 cm

 

 

 


Nr 11

125 cm
Str ca 20 cm

 

+ porto 19,-/25,-

 

 

 

 

 

Har også fått gjort ferdig nr 2 av de “Himmelblå” Drodleriene og selger de helst som par 😀
Str A4 Kr 700,- (for begge) + 70 kr i porto

 

 

 

Lime grønt.

30 cm X 40 cm. Kr 400,- + porto

 

 

 

 

Svart Mini Drodlere
13 cm X 18 cm
250 kr + porto

 

 

Vel, fredagskwellen er i gang så eg tror bare eg slenger beina høyt
å kikker (hører!) litt på The Voice 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg