Hva gjør du på en søndag?

 

Eg har i grunnen bare surret på Hobbyrommet eg (Bortsatt  fra at eg laget middag i dag morges!), nå om dagen er det det kjøligste rommet og det trengs! Det var sol i fomiddagen, men det gikk over til helt overskyet mens gradene steg! Ahaa det er ennå ganske klamt og det er meldt tordenvær, men ikkje før i morgen
Tror og håper at det kanskje begynner nå snart!

Var ute en tur hos Amira og de, begge vinduene helt nede i bilen og det var liksom ikkje luft! Vel hjemme igjen tok eg meg en lang og kald dusj! Nå gjelder det bare å holde seg litt i ro så eg ikkje begynner å svette igjen –
Derfor håper eg det regner snart!

 

 

 

 

Ble sittende inne på rommet, heklet litt og så...

 

 

 

…var det å klabbe på litt mer aviser, før eg igjen heklet noen runder, og sånn kommer nok eg til å fortsette utover kwellen…I følge værmeldingen blir den laveste temperaturen i natt 19 gr! Hmm da spørs det om eg ikkje må slenge meg på sofaen i natt og bare ha skyvedøra helt åpen!

 

 

 

Desigent av Stephanie Jessica Lau

 

Satt å scrollet nå for litt siden og denne oppskrifta
skled rett inn i ei av mappene min!

 

FLEECE TEDDY & BUNNY
46 cm høy
Gratis oppskrift

Hvis du vil ha oppskriften i et format som du kan printe/lagre
så kan du kjøpe oppskriften Her Inne 😀

 

Nei, nå er eg helt klam her eg sitter, tror bare eg fyller opp vannkannene og tar en runde ute å vanner!
Får vanne beina sånn at eg får kjølet meg ned!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Varm Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg