Hva med et par stilige Sneakers??

Designet av Adriana M.

 

Joda, me har sett slike som dette før, men dette er absolutt noen av de bedre eg har sett! Det eneste du trenger for å lage deg et par er et par billige Flipp-Flopp, ja for garn er eg ganske sikker på at du har stæsjet et sted?
Mulig det kan være vanskelig å få kjøpt Flipp-Flopp nå som halvstøvlettene inntar skobutikkene,
men ta en kikk i boden eller scroll innom eBay en tur 😀

 

 

 

 

Designet av Adriana M.

 

Lager du disse på Flipp-Flopp såler så er det ingen problem med å bruke de ut, men det blir jo også skikkelig stilige tøfler om du ønsker det 😀 Kanskje overraske noen med en stilig Julegave?

 

OUTDOOR SNEAKERS
Bildene over
Str? Akkurat den du måtte trenge
Oppskriften inneholder detaljerte beskrivelser, bilder, tips og diagram

 

 

 

* * * *

 

 

 

Se der ja, snart helg igjen gitt! haha Neida, eller jo.…eg har jo ikkje fått gjort NOE i forhold til neste helg ennå!! Planen var å lage litt tilbehør som skal brukes på Disse gaveposene, men til en viss grad tok det litt av med Armbånda – Klager ikkje for det er jo kjempegøy! Har jo hele neste uke også så det går nok fint 😀 Planen min er å klargjør Skulpturen min for maling og perle noen plater med små motiver 🙂 Målet mitt, ja eg setter meg av og til noen mål i hodet – Ingen krise om eg ikkje når de, men det er jo greit å ha en noenlunde plan. Alle armbånd som er bestilt skal være ferdig før helga, så hvis Ali f.eks vasker/rydder kjøkkenet i dag så går det helt fint! Må også ta
å shaine litt på Hobbyrommet før helga, det går litt fort i svingene noen ganger
og da kan det fort bli litt rotete og det må ikkje få utvikle seg!

Det er en liten søt pakke på vei hit i dag, så noe på Søstrene Grene som eg likte, ikkje sikkert eg syns det er noe særlig når det kommer, men men. Var også innom SløydDetaljer her ei natt, det er der i fra eg bestiller gips og leire etc. Ble veldig overrasket over at de hadde perler!! Der fant eg faktisk store poser med bokstavperler,
de er eg spent på så litt er på vei i posten 🙂

Men men, eg må bare komme i gang med dagen eg….Starter på badet!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg