Hva skal man si? -Det er jo FREDAG!

Designet av Becky Greene

 

TGIF! Eg måtte gni meg litt i øynene når denne kreasjonen poppet opp!? Første tanke var; “Ahaa kule stripete sokker”, men HÆ!? WHAT? Tenkte først at; Å ja sikkert strikket 2 venstresokker…(Til mitt forsvar så var eg nok litt trøtt!) men, akkurat det er i teorien ikkje mulig, det gjelder jo stort sett votter – Ja at det problemet kan skje…men altså! *ler meg litt ihjel* Vel vel, designeren bak dette her fikk altså en “utfordring” om å strikke en “NeckSock”!
Her er da altså en bokstavligtalt resultat 🙂

Jaja, kan man slenge en Alligator rundt halsen kan man garantert gjøre det samme med et par sokker….
Ikkje det?

 

NEON NECK SOCK
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Eg sto opp FØR kl 8 i dag og var ute på terrassen før det ble lyst! Eg måtte jo gjøre klar Frokosten til de små fjærkledde 🙂 Hadde omtrent ikkje satt meg her i stolen før den første var på plass, for mørkt å ta bilder akkurat da, men dette er den først som kom og han har holdet på med denne “kaka” siden da 🙂 Han kakkaet på kaka,
og spiser det som faller ned 🙂 Så kjekt å se at min Hjemmelaga Fuglemat falt i smak ♥

Men altsåuansett hva man gjør og hvordan man gjør det så er det visst nok feil? En ting at eg fikk kritikk pga maten eg hang opp tidligere hadde netting. Vel å merke ikkje den grønne som er på meiskulene (kjøper ikkje meiskuler). Eg kjøpte noen nett med nøtter og den nettingen hadde større hull, altså vanskeligere å henge seg fast. Har i grunnen kun sett det ene bilde av en meis som henger fast i en grønn netting, litt vanskelig å henge opp nøtter uten nett? Nei, eg har ikkje fuglemater. Men men dette er jo en ting, nå har eg jo “fikset” det problemet med å lage maten selv…uten nett….men nå er ikkje maten NORSK!?!? Altså; Feilfóring!?!?! Det er visst nok ikkje naturlig at småfugler i Norge spiser f.eks Solsikkefrø?? Fordi det ikkje finnes i naturen? Hæ? Solsikkeåker? Hørt om det…? Ser jo også bare på de solsikkene me planter, de blir spist opp de. Selv om eg for det meste mater om vinteren, det kommer i grunnen an på vær og vind så er det jo ganske betryggende å lese DETTE
Så vel, da er eg nok egentlig ingen fuglemorder likevel…Sukk

Anyway, som sagt det er FREDAG! Snart er det ut på hjul, ned å skifte dekk og sååå er det inn til Stavanger
å gi masse deilig ull til de som fryser. Sikkert noen som klarer å finne noe galt med det også,
men da skal eg lukke ørene!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Det er alltid noen som sitter og leter for å finne noe å kritisere. Slik er det bare. Stakkars mennesker. 🥲. Jeg har kjøpt fine nøtteposer på Europris, og de er jo i nett. Kan ikke skjønne at det er noe problem. Og fuglene elsker det. Fin Svarttrost du har på besøk. Hadde mange av de her ute i går. Så gøy å sitte å følge med.
      Snill du er. Så flott det du gjør med å samle inn ull.
      Godt at noen som trenger det får glede av det.

Siste innlegg