Hva type strikkedesign faller du for?

Designet av Jared Flood/ Brooklyn Tweed/Shelby Brakken

 

Som du vet så faller eg ganske kjapt og hele tiden, men det som virkelig får meg til å gå mann av huse for evn pinner og garn er det stilig, flotte og praktiske detaljene – Da er eg fullstendig lost! Ja akkurat som denne genseren til Jared Flood! Tror jo ikkje detaljen her er laget av praktiske årsaker, men akk så stilig det ble! Flott skulderparti!

 

 

 

Designet av Jared Flood/ Brooklyn Tweed/Shelby Brakken

Designet av Jared Flood/ Brooklyn Tweed/Shelby Brakken

 

Genseren er strikke med skyggeteknikk, dvs jo si at den består omtrent kun av riller – Så herlig og flott! Sjekk DEEEET Herlig Ullgarnet! ♥ Tenker eg vil ha 1 hespe i hver farge, Takk! Hva med deg??

 

SHADOW STRIPE PULLOVER
Bildene over
Str fra 94 cm til 195 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

I dag våknet eg i 5 tiden av diverse årsaker og når eg sto opp holdt den der hekkan tommelen på å ta liv av meg…Lage grønnsåpevann og la den opp i der, nå er det 3.dag eg gjør dette. Grønnsåper er kjøpt på apoteket og beregnet på denne bruker…Har sååå lyst at den skal poppe! Skjer det ikkje må eg nok ut til legen…
*Orker ikkje, liksom*

Ikkje bare er den vond, men eg blir ganske handikappet her på Hobbyrommet når høyre tommel ikkje vil dille sammen med meg…Sto opp for 2.gang halv ett i dag og føler meg fullstendig akterutseilt! What a day...

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg