Hverdagslykke for en Koselig Strikker!

 

ALTSÅ! Give it to me!! Som eg nevnte rett før helga holdt eg på å gå i fistel da eg bare var innom Sparkjøp.no for
å sjekke nye pysjamaser!! Hva har eg ventet på i flere år nå? Jo litt nye morsomme pysjer! Det er lenge siden de hadde det siste og eg VET eg skrev her på bloggen en gang at eg drømte om en pysj med sauer som strikket!

 

 

 

 

Hva hadde de nå!?? Iiikkjeee sant! Sauer som strikker og som svinger seg med rockering! Et hint om hvordan man kan trene litt når man sitter å strikker? Anyway! Dette er den råeste pysjen eg har hatt
og eg bestilte meg like god 2 stk med en gang!! Woop Woop!

Tok et søk på lagerstatusen på diverse fysiske butikker og der var det jaggu ikkje mange igjen,
men det ser ut for at de har en del i nettbutikken HER INNE om du skulle føle på kallet 🙂

 

 

 

 

Alltid når eg kjøper denne type pysj må eg ha XXL, liker at den er stooor og romslig for jakken er alltid så smal i forhold til buksa. Uansett så bruker eg egentlig kun jakken med en gang den er ny, ellers bruker eg en hoodie i passende farge til 🙂 Hvis det noen gang har vært en perfekt strikkepysj, ja så må det jo være denne 🙂

Det var i allefall ikkje mer enn det som skulle til for å få denne fjolla
(som søren meg er 50 neste uke!) til å smile av lykke i dag 🙂

 

 

 

 

Eg fikk litt sånn WOW over meg da eg kom opp trappene i dag når eg kom hjem! Denne (Petunia?) har virkelig eksplodert i varmen de siste dagene! Kan jo ikkje se den svære betongkassen en gang jo! Jøss!

Eg syns, uten å klage altså, at det har vært sånn vemmelig varmt i går og i dag! 27 gr og svetten siler uten at man beveger seg!! Det hjalp heller ikkje på at eg satt OVER 1 t å ventet hos legen! Følte eg klistret meg fast i stolen så varmt var det, og eg måtte ut å luftet meg noen ganger! Var ikkje mye behagelig for å si det sånn. Nå er det mer behagelig, 19 gr og helt overskyet 🙂 Tja, eg tror faktisk eg bare skal sitte akkurat her å nyte resten av kwellen, tenker eg plukker opp Rilleruth og får litt gang mens eg ser på serie 🙂

Hvis du skulle trenge litt tips til flere smågaver
fremover kan eg jo anbefale Disse 2

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg