Vibbedille Anbefaler!

Designet av Pinneguri

I morges vettu når eg var inne i designene til Pinneguri å rotet oppdaget eg jo noen votter som har gått meg hus forbi! Ååå elsk på de da! Akkurat passe rustikke og tradisjonelle! Når eg virkelig skal strikke meg votter som eg liker å bruke strikker eg i Finull, eller om vottene skal være tynnere bruker eg Røros Ull 🙂

 

VOTTENE KROKEIDE
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Pinneguri

Disse!!! Skal du KUN strikke et par votter så lov meg at du strikker et par av disse! Kjekkeste vottene eg har strikket, litt krumspring, men akk så gøy! Eg strikket flere par da oppskriften var helt ny 🙂

 

BÅREVOTTENE

 

 

Merkelig og litt rotete dag! Har nå fått gjort det eg skulle i dag inkl å sove i 2 timer + eg laget ei diger gryte med chilisuppe 🙂 Både Ali og eg kjørte Dib på trening og mens han trente tok me oss en handle på Arabisk butikk, ble godt fyll til kjøleskapet 🙂 Har akkurat satt meg ned og startet kwellen. Planen er å se på en serie eg startet på tidliger ei dag; The Act. Likte starten veldig godt så eg gleder meg til fortsettelsen 🙂
Nå skal eg strikke og bare det!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei litt Ko-Ko Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg