NYTT STRIKKEPROSJEKT!

Reklame | Sømsenteret/ Rauma Garn

 

Se, og NYT et lite øyeblikk ♥ Det er en stund siden nå at eg fikk en så deilig garnpakke i hus! Denne fargen blir jo helt nydelig til den naturfarga buksa eg også skal strikke 🙂 Eg har jo en stor forkjærlighet til Finull, garnet som ligger på benken her er “storebroren” (<—Mitt valg av forklaring! hihi) VAMSE fra Rauma er et deilig lett garn som igjen gir deg en lett genser samtidig som den er god og varm. Skal være ærlig å si at eg har ikkje strikket alt for mange plagg i dette garnet så eg gleder meg stort! Dessuten er eg veldig spent på fargen!! Det er ikkje mange rosa plagg eg har strikket til meg selv, men du vet: Alt kler jo den smukke 🙂 Vettu ka eg elsker?? Når garnpakker kommer fortere enn fy! Denne bestillingen fikk eg avgårde ut på dagen på tirsdag, den skulle ha vært her i går ettermiddag, men eg fikk fikk beskjed om at det var noe som skjedde i transporten mot Sandnes så den kom
i 14 tiden i dag! Det er noe eg er meget fornøyd med 🙂

Men ja, HVA skal eg så strikke? Gjett 3 ganger uten å scrolle *ler* Det kommer muligens ikkje som ei bombe,
men eg ble jo totalt lost da Nina Ruth publiserte den nye genseren sin!! VOLÁ!!

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Se på denne KoseMoseGenseren!! Mmm eg gleder meg!! Eg hadde en plan om å strikke den i samme farge som på bildet, meeen det ble rosa og eg kommer garantert til å bli fornøyd! Hvem vet, kanskje eg strikker meg 2??
Tja, det har jo skjedd før 🙂

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Du vil trenge 16, 19 eller 21 nøster med VAMS/PT3, alt etter hvilken størrelse du trenger, eller vil ha. Eg er LITT usikker på hvor stor eg skal ha den, men har 1 kilo å boltre meg med. Selv om eg har lagt på meg en del etter røykeslutt(!!!) tror eg ikkje eg skal gå på en blemme å strikke den for stor, men havner nok sikkert på rundt 140 cm. Genseren blir nok deilig både til pysjbuksa og jeans ♥ Skal ikkje se vekk i fra at eg tester ut strikkefastheten rimelig kjapt! Genseren strikkes på pinne 4 og 5, men sjekk strikkefastheten din!!

 

 

RILLERUTH GENSEREN
Overvidde 120 – 140 og 160 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Det ble en mer travel dag enn hva eg først hadde planlagt + det endte også opp med at eg handlet alene både til oss og mor mi, det tok tid, mye hit og dit så eg var helt kaputt da eg kom hjem!! Surret litt rundt her hjemme mens Ali mekket kylling/pastasalat og nå tror eg bare at eg tar helg! Fryseren er full av is og det er meldt opp i mot 20 grader i helga! Kanskje det snart blir rødbetesalat?? Lov å håpe! *ler hjertelig*

Men du? Sleng beina på bordet og nyt kwellen!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Overivrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg