Hvor enkelt må det være??

Designet av Katarina Linnhagen

 

Nok et skjørt som bare fyker inn i riktig kategori:
“StrikkeEtPlaggSomDuOGSÅkanKoseDegi”

Stort enklere enn dette blir det muligens ikkje, men akk så lekkert likevel! Her er det nok sikkert bare tålmodigheten som får røynt seg. Det kommer jo an på hvor lange ben du har, eller….hvor kort/langt du ønsker skjørtet. Mange faktorer her, men vanskelig er det slettes ikkje.

 

 

 

 

Designet av Katarina Linnhagen

 

Dette er et skjørt som fort kan bli dyrt! I allefall for mitt vedkomne for eg ser at eg da burde hatt meg et par nye sko eller støvletter…Eg har et par nesten helt nye Dr.Martens som helt ut fra det blå ble litt stramme!?! Har ikkje prøvd de i år så eg lever ennå i håpet, tja, da mangler eg jo bare skjørtet – Som du forøvrig kan strikke f.eks i Finull!

 

RIBBA SKIRT
Bildene over
Fra 83 cm til 126 cm i hoftevidde
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Tja, eg har noen perlebrett som venter inne i på Hobbyrommet så inn dit skal eg etter på. Utover det har eg ikkje så mange planer så kanskje eg nå endelig kan få finpusset litt på den der (snart nedstøva) skulpturen min?? Hvis eg ikkje får den ferdig før utgangen av november blir det fort et nytt år før eg får sjansen!! Sånn må det ikkje bli.

Ellers så er det sikkert på tide å stappe noen avleggere i jorda og sette i gang PlanteTrimmen
(dvs å snu plantene inn mot stua igjen *ler*)

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg