På`an igjen…..JULEFAVORITTER

 

Selv om eg allerede har laget en del JuleArmbånd var det først i dag at startskuddet for Årets Hobbyjul ble avfyrt! Nå er eg i gang!! Ho Ho Ho Med tanke på alt eg Perlet til Jul i fjor var eg usikker på om det ble noen perleplater i år, men kan man eeegentlig få for mye liksom? NEI, så klart ikkje! Har du planer om å ta det helt ut i år og behovet for perler bare øker på? Vel, da er det deilig at RitoHobby har TILBUD på HAMA MIDI – Gå bananas sier eg bare!

 

 

Utenom å perle har eg jo alltid planer om å få strikket litt også…sukk
det er alltid de samme favorittene som popper opp hvert eneste år:

 

Designet av Arne & Carlos

 

Denne boka fikk eg i hus omtrent samtidig som den kom ut! Iveren var stor og det ble noen kuler….som eg den gang ga bort! Typisk ikkje sant? Siden da har eg hvert hatt planer om å strikke mine egne…Rødt og Hvitt Finull ligger fortsatt på hylla å bare venter på å bli tatt i bruke…i år kanskje??

Et godt tips er jo å enten finne frem bok eller kjøpe den til seg selv og strikke 1 kule hver dag i desember – Julekalender vettu! Når så lille julaften kommer kan du fylle hele treet.

 

JULEKULER
Bildet over
Norsk Strikkebok

 

 

 

 

Designet av Kathy Lewinski

 

Det finnes en annen Vottekalender også,men eg liker denne best siden vottene her faktisk har plass til en gave 🙂

 

MITTENS GARLAND ADVENT CALENDAR
Gratis oppskrift

 

 

 

 

Designet av Hannah Cross

 

Gnomer! Selvfølgelig! Me har noen av dem, blir liksom ikkje helt julestemning
før de sitter å dingler på ei hylle eller no 😀

 

CHRISTMAS GNOMES
Str 39 – 45 cm lange

 

 

 

 

 

Litt kaotisk her i dag, men så lenge man har et visst system så går det fint! Gjett om eg er happy for at eg gikk for digert skrive bord som dekker 2 vegger – Nå kan eg multitaske over hele linja! Skal inn her igjen etter på å perle videre til Jul. Hvis du har lyst på et lite juleprosjekt til å starte med kan eg jo anbefale noen dekorative JULETRÆR. Er så lykkelig for at eg nå kan si: Neste måned skal eg pynte til jul! Her blir alt pyntet klart til første helga i advent, på den måten kan eg kun fokusere på julebaksten i desember 😀

 

 

NYT EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg er såååå misunnelig på det hobbyrommet ditt😍Dessuten får jeg ikke nok av de perleriene dine, så dersom ingen har sagt det til deg idag, du er FANTASTISK flink💖

      1. Tusen Takk skal du ha <3
        Sånn i det daglige er det lite skryt faktisk, du og andre som leser her inne er mye flinkere 😀 Men sånn er det vel i det daglige….det blir det liksom en vane og enkelte ting blir tatt for gitt. Ros og go`ord er alltid godt å høre <3 Så takk igjen, eg trengte det litt extra i dag.

    2. Tenk snart jul alt. Takk nok en gang for gode tips. Nyt førjulstiden 😀

Siste innlegg