Hvor mange pannebånd trenger du? 10?? – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Nina Ruth

 

Ser du det samme som meg? Selvfølgelig ser eg jo hele 10 lekre pannebånd, men eg ser også 10 nydelig gaver, julegaver? Kanskje har du 10 barn? Barnebarn? Nieser/Nevøer? Alle kan bruke pannebånd, og alle kan fryse litt på ørene så pannebånd som dette passer til alle – Ja store som små 🙂 Velg garn/farger som faller i smak hos mottaker og motta applaus 🙂 Kanskje du trenger kalendergaver til noen? Vel, strikket et pannebånd, eller 10 🙂 Eller kanskje 24?

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Siden det ikkje er bare bare med 1 meter hår og luer har eg jo lenge planlagt å få pannebånd som dette på strikkepinnen, nå er det snart på tide at det skjer 🙂 Det er jo fort gjort, så kanskje et helgeprosjekt? Neste helg? Eg startet av alle ting på et par sokker i går! DET er lenge siden det! Meningen var jo å strikket Snøhetta,
men plutselig endret det seg kjapt og nå er eg godt i gang med først bråt på et par sokker!
Så fort kan man endre både mening og lyst 🙂 Rare greier…

 

TEN X TWIST
Bildene over
Samleoppskrift med 10 varianter
Norske Strikkeoppskrifter

 

 

 

 

* * * *

 

 

I dag fikk eg en brå start på lørdagen, ja når moppen må frem før kaffien,
da faller det inn under kategori “BRÅ”:

 

 

ALDRI har eg opplevd dette, men mulig Milo spiste litt mye fisk og tørrfór i går kwell? Spesielt siden ut i fra hva eg plukket opp kunne se at han hadde toppet det hele med ei mus! Han fikk virkelig tømt magen midt på gulvet!
Det var bare å plukke opp og svinge moppen – Jaja godt med hva som er gjort så nå er gulvet rent og pent 🙂 Milo? Han lå rett ut på sofaen å sov da eg sto opp og ble veldig fornøyd at det endelig var noen som kunne åpne skyvedøra – han danset formelig ♥

I dag SKAL eg slappe av! Eneste planlagte aktivitet er å sitte her, strikke, gå på badet å stelle seg og kjøre i bursdag, vel hjemme igjen: På med pysjen, frem med strikketøyet og så skal eg spise pizza (<—Hjemmelaga).
Så ja, der har du min lørdag, om den blir slik, ja det gjenstår å se. Kan jo aldri tenke meg at den går så “smuuud” som det – Har aldri skjedd! Hva skal du da? Har du laget planer for dagen i dag? Hva strikker du på f.eks?
Er du i gang med julegaver?
Fortell!

 

 

LAG DEG EN DEILIG
LØRDAG OG KOoOS deg

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Min plan for dagen. Laang frokost med blogging (Har vart en tre timers tid) Stand på torget med Rødt, bare ett år til valget. En tur ut til Høvdingen, og så kose meg hjemme.
      Hva jeg strikker?
      Strikket ferdig ett håndkle på torsdag hvor jeg må feste tråder.
      Strikker på en hytte-genser. En genser til å bruke på hytta. Den blir nesten like kul som meg, eget design!
      (Nå tror jeg du muligens ble litt overrasket. Må forte meg å fortelle at det håndkle har jeg strikket på siden nyttår og at genseren er langt fra ferdig….)

      1. Men så gøy at du også strikker da! Det må du flashe på bloggen når du er ferdig 🙂
        Eg har allerede gjort noe eg aldri har gjort i september før: Kjøpte akkurat 2 stk julegaver!
        Jaja så var man i gang med det også 🙂 Kos deg masse 🙂

Siste innlegg