Hvorfor eg blogger om strikking HVER dag?

 

Ikkje bare blogger eg hver dag, men også 2 ganger til dagen som regel og nesten alt omhandler strikking. Er man entusiast så er man entusiast og totalt avhengig! MEN, eg har selvfølgelig også en agenda! Det har me vel alle for det man gidder bruker tida si på? Du kan vel si eg har funnet en form for LYKKE i det eg bruker dagene mine på ♥ Foruten noen random innlegg her og der syns eg på mange måter at eg blogger ganske Uegoistisk? Ja, det må eg si! Hvis me ser bort fra innleggene som omhandler House Of Yarn så er så og si ALLE de andre innleggene til ære for Uavhengige Designere, enten det gjelder strikking eller hekling 🙂 Min mening er jo at ALLE me som strikker
og hekler må og BØR dytte alle de uavhengige designerene foran oss hver eneste dag,
de fortjener all den rosen og skryten de kan få. De må ikkje bli tatt for gitt!!

Alle den jobben de gjør!! WOW! Alt serveres oss på et sølvfat klart til å digge inn, sett pris på det ♥ Å nei, INGEN av de uavhengige designeren betaler meg, bare så det er sagt. Dette gjør eg fordi eg selv vil og ønsker det! Eg syns virkelig de fortjener det, derfor gjør eg det + at de er med på å gjøre mine dager innholdsrike og generelt veldig rike 🙂 Faktisk veldig ofte får eg meldinger fra designere (norske og utenlandske) eg har omtalt på bloggen. De har reagert på at plutselig har de solgt så utrolig mange oppskrifter (eller nedlastning av gratis oppskrift) og de klør seg litt i hodet helt til de sjekker forbindelsen og kommer til min blogg. MANGEN av dere klikker dere inn på oppskrifter eg profilerer og det er så gøy!! Slike meldinger gjør meg så glad 🙂

I går la eg ut DETTE INNLEGGET, og i dag fikk eg denne meldingen på Instagram fra Sarah Christine (USA):

 

Bare dette er jo god nok grunn til å fortsette med det eg driver med hver dag ♥ Tok meg en aldri så liten seiers dans i dag eg også 🙂 SÅ GØY! Tja, tror nok eg fortsetter ei stund til eg, det gir meg ganske så mye for å si det sånn og i kwell blir det garantert strikking! Troooor eg har fått betennelse eller et eller annet i den ene akillessen(?) Fryktelig vondt å gå eg er veldig hoven…Hmmm…Eg fikk et lite gnagsår pgr sokken den dagen me gikk på Ikea og eg lurer på om eg kanskje da anstrengte foten litt feil?


Vel, anyway, den er skikkelig vond så da bare sitter eg her da…

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei meget godt fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg