I RUTE! -Julekos i anmarsj!

 

Se der ja, litt fornuftig er da blitt gjort og til søndag blir det KOoOS! 8 poser med HAPPINES er pakket! Hver og en av de 8 vil falle i smak hos en hver strikker, eller en som hekler. Noe har me jo til felles, nemlig;
G A R N og dubbeditter 🙂 Å nei, eg har ikke fullt opp 8 poser med garn fra egne hyller, det er kun nytt
garn i posene 🙂 Så da er det bare å håpe at farger og kvalitet faller i smak til den enkelte.

 

 

 

 

 

Hver søndag morgen (1.-2.-3. og 4.søndag i advent/Julaften) gir eg bort 2 poser 🙂
Dvs du hver søndag (Frem t.o.m påfølgende onsdag) kan legge igjen en kommentar på det gjeldene innlegget og altså onsdag trekker eg 2 som får hver sin pose og pakkene går da i posten før helgen – Repeat hver uke 🙂

Ble ikke så mye gjort av meg nå etter den fantastiske turen i dag, er nok fortsatt i den der turbobla haha MEN!! Ho Ho Julegardinene og lysene i vinduet på kjøkkenet er ferdig og ellers er det klart for kakeboksene! Planen er jo å starte med Fruktflesket nå i helgen, kanskje det blir bakt noe annet også! Eg får gå gjennom alle kakeoppskriftene mine å se om eg mangler noe! Ok, tror eg snart skal tenke på senga, må bare få vrengt noen silikonformer som rommer noen nye lyshus, det sto nok en pakke
på trappa da eg kom hjem i dag! Woop Woop!

 

 

 

 

 

NATTINATTI
Sove godt

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

27 kommentarer
    1. Glede meg 🥰 det er alltid noe spennende som dukker opp her på bloggen din. Har vært heldige noen ganger før så x- strikkepinnene og venter i spenning.

      Kos deg i desember 😘

    2. Imponert over den energien du har.
      Her er jeg litt på halv fart etter at jeg ble operert for tarmslyng for tre uker siden.
      Men det gikk bra, og det går bedre for hver dag.
      Og i morgen får jeg hjelp av tre kjekke jenter med å pynte til advent. Det gledes.

    3. Dette var jammen moro🥰Har akkurat tatt frem strikkepinner igjen etter noen vanskelige år. Skal forresten øære mitt lille barnebarn på 8 år å strikke i helgen 😉Han synes det så så “lett” ut…. vi får se da vettu😉Kos deg i adventstiden 💗

    4. Du altså 🙂

      1. desember, godt 7-8 minusgrader og perfekt utevær + sitte hjemme og strikke og sy.

    5. Spennende adventskalender 😊 jeg er ikke kommet så langt her hjemme men julegaver er nesten i boks. Serinakakene også! Ønsker alle en fin adventstid 🎄

    6. Goe førjuls og baketid. 🎅Fantastisk raust av deg😍 sååå spennende🤞🥳

    7. Så spännande det är med dessa påsar.
      Så fina dina elefanter är. Jag gillar dom
      Önskar dig en fin helg
      Myrica

    8. Åååååå…! Gleder meg!! Hvem trenger Mariah Careys julesvisker eller lukten av klementiner når en har deg?? 😂 Skikkelig raust av deg å tenke på andre gale garn-elskere, det skal du ha! ❤

    9. Alle tiders med disse pakkene.skulle gjerne vinne en. Julesjauen har begynt , skal lage krumkaker i dag og pynte til jul, Hilsen Berit,

    10. oj, dette blir jo spennende !! Då eg såg bilde, lurte eg på hva dette var, men då eg trykket innpå, då kom eg jo til deg 🤩 og du legger ut så mye fint 💗💗

    11. Alltid spennende å være med på trekning🎅 🤞 for å være en av de heldige😃

    12. Skikkelig gavepose, så spennende. Like spennende som gavene barnebarna fant på bordet da de våknet 1. desember. Julepysjene jeg hadde sydd til dem hadde visst blitt levert av rampenissen i løpet av natten 😄. To små hadde ropt «takk nisse!»

    13. Så utruleg spennande, du er utruleg 🥰, vert inspirert av din energi tross eg veit kva du har å stri med😌. Håper du får ei fin adventstid, Ps det er også hyggeleg å følge deg på turene.

    14. Du er som alltid like raus og omtenksom ❤️ Du har et stort hjerte for alle de rundt deg og du tenker alltid på dine følgere i desember🎄 Tenk poser med garn og duppeditter 😊 Det kan jo ikke bli bedre enn det for oss som elsker håndarbeid så her må man krysse alt som krysses kan for litt vinnerlykke. Du må ha en fin adventstid og kose deg masse både på kjøkkenet, hobbyrommet og sammen med dine nærmeste ❤️🎄❤️

    15. Så koselig. Du et virkelig flink å finne på noe for å glede andre. Stå på videre med dette 💖

    16. Så spennende med gaveposer🎅 Aldri vunnet noe i slike konkurranser. Syns egentlig jula er blitt litt pes på grunn av alle forventningene til gaver og pynt og mat. Men koser meg med å bake julebrød og boller i dag, med julemusikk i bakgrunnen.

    17. så koselig, du tenker på alle andre. Bestandig hyggelig med adventskalender i desember. Kos deg masse i adventstida 😊.

    18. Ønsker deg en flott advenstid ,er imponert over hvor kreativ du er.

Siste innlegg