I Særklasse – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Claire Garland

 

Altså….Claire Garland er virkelig i en klasse for seg selv! Har ikkje sett andre som klarer å gjenskape mange av de flotte dyrene me har på en så yndig og naturtro måte før. Du bør sjekke ute alle dyrene hun har…Awww…flere er gratis, mens de andre koster småpeng. Vel verdt å plukke med seg noen 😀 Eg har mange favoritter, ja for den ene er skjønnere enn den andre, virkelig vanskelig å bestemme seg. Det beste hadde jo egentlig vært
å bare strikke alle…ikkje sant!?

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Garn som går igjen i de fleste oppskriften er Tynn Alpaca fra Drops og KidSilk, så selv der er kostnaden lav.
Hvem faller vel ikkje i staver over denne lille Duckling`n?

 

LUCKY DUCKLING
Bildene over
Str. ca 10 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Bare for å nevne det kjapt: Joda, sola henger fortsatt høyt på en blå himmel, men det er KALDT! 3 grader….vel vel…I morgen skal det begynne å regne, kraftig i følge yr.no så det gjelder å benytte dagen om man vil være ute….Det blir lite sol i uka som kommer. Da er det godt at min plan er å kjøre til Sola Sjø i dag å levere alt eg har kjøpt til flyktningene. Etter det er i grunnen planen å ta første økt på treningssenteret. Var jo meningen å starte forrige lørdag, men ting skjer og livet skjer. Anyway…bedre sent enn aldri 😀

Eg ser et ganske stort behov for å V A S K E her hjemme, ja sånn støvtørking og gulvvask, men siden ingen andre ser det kan eg absolutt utsette det 😀 Planer på Hobbyrommet i dag er å male – Fikk kontroll på Mini Perle Prosjektet i går, og det ser ut for at det kan utvikle seg i alle retninger! Målet er å få tegnet opp resten eg skal male på Russedressen og så er det bare å få fart på malingen!

Hvis det lar seg gjøre skal eg legge ut fra leveringen på mottaket på Snapchat. Det er jo ingen flyktninger der akkurat nå så da er det sikkert mulighet for det. Mottaket ligger i et fint området ved Hafrsfjorden
og eg håper dette blir bra for alle de involverte.

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg