Vibbedille tar Kaka!

Reklame | Rito Hobby

 

Før eg tar helt av her må eg bare si at eg var på jakt etter kake/muffins i dag for å kunne ta disse bildene….meeeen eg fant ingen som eg syns passet, ikkje hadde eg tid å bake heller….*akkurat som om en agurk passet bedre….* Vel vel, i dag ble det sånn, men snart er det 20 års dag her i huset så da blir det andre boller for
å si det sånn MoHaaa Bokstavene trykker du helt ned i kaka slik at pinnene ikkje viser,
agurken var ikkje tjukk nok hehe

 

 

Anyway, her er det Hama MINI som får briljere
og de får eg fra RITO HOBBY
.

 

 

 

Som aldri før er kakepynt i vinden og ingenting er jo kjekkere enn å pynte når man lager kake(r), men….er det bare her hos oss at kakepynten blir liggende igjen på tallerken?? Hmm Vel, hvis den nå først blir liggende igjen før den havner i bosset er det vel smartere å bruke pynt som kan brukes om igjen og om igjen? Bare til å skylle av under rennende vann og så kan den ligge i ei eske til neste bursdag eller festlighet. Smart syns eg! Kan jo bli noe man samler på slik at ikkje alle kaker i evig fremtid blir like *ler*

Cupcake`n som står på “gulvet” i bildet er perlet med Hama Midi, de er jo en del større enn de på tannpirker.
(Bruk naturelle pirkere for all del! Det har de på Staples)

 

 

 

 

Alle disse små søte her er ca 2,5 cm så ja, det er smått. Har blitt mer og mer glad i disse mini perlene, superenkelt å stryke for de følger med bakepapiret – Ja det går som en drøm!
Mye mer dill å perle disse små, men helt problemfritt 😀 

 

Eg bobler over av ideér på området og har flere “konsept” på blokka, det blir serier, det blir….ja alt, kommer mer etter hvert så får me sjå da hvordan dette går. Spesialtbestilt kakepynt? Of Course, kul idé. Jubileum? Selvfølgelig! Mitt motto er: ALT KAN PERLES og ingenting er umulig!

Så ja, da er det bare å fortsette!

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL
(Både med og uten Tv 2 *ler*)

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg