Ikke for meg, men jaggu var den fin!

Designet av Debbie Bliss

 

Du kan fint si eg ble betatt ja, virkelig et flott stykke arbeid! Fair Isle er flott, og veldig kjekt å strikke. Denne ble litt for dillete selv for meg, dvs med krage og greier ble den litt “mye” for meg,
men likevel innafor til å havne på ei favorittliste.

 

 

 

Designet av Debbie Bliss

 

Eg kunne heller strikket meg en vanlig genser med akkurat dette mønsteret for det var lekkert…Men, du vet…eg fikk jo en herlig boks med strikkeprosjekt i posten for et par uker siden! Ååå det klør etter å komme i gang, men eg har stålsatt meg for at jakken eg strikker skal bli ferdig først! Sånn er det nødt for å bli for hvis ikkje
vet eg hvordan det går…Blir verken jakke eller genser på meg!

 

VERA TOP
Bildene over
Str fra 90 cm til 115 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa deilig å våkne til en fredag, spesielt når eg kjenner det i beina at eg gikk tur i går kwell
Fyyy søren så herlig sier eg bare!! Planen er å få til en tur eller 2 i helga også 🙂

Ellers så fikk eg spørsmål for ei ukes tid siden om eg ville bli med på Tananger Dagene også i år, siden me skal stå ute i år takket eg nei….I går ringte sjefen av Lions meg (En koselig kar) når storesøs og eg satt på toppen av Voren…Tok ikkje telefonen, ukjent nummer og nyte en fjelltopp var grunnen til det hehe Fikk en lang talemelding om at han håpet eg også i år ville bli med. Er fortsatt i tenkeboksen, eg har nemlig vært besøkende på Tananger Dagene når det har regnet og blåst og det er ikkje den store fornøyelsen…Ikkje har eg telt å ta med meg heller hehe Har heller ikkje produsert noe særlig nytt i år så eg får se hva eg bestemmer meg for. Hadde jo vært greit
å fått ryddet (Les:Bli kvitt!) en del av alt eg har pakket i bokser 🙂 Men…så er det det sjansespillet
når det kommer til været da vettu…

ANYWAY! Sola skinner i dag, det blåser,
men så lenge det er opphold er eg fornøyd 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg