Ja…Jaaa….JAAA!! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Altså! Det kan nesten ikkje bli mer perfekt enn dette! Eller hur?? Lang deilig hettekjole OG en tights som garantert kan strikkes til full lengde om du vil 😀 Eg digge det! Den oppskrifta skal fluksens hjem og inn i IBook! Settet er strikket i Pickles Sommerull og Pickles Soft Fuzz, deilig og mykt, men HUSK at det alltid finnes andre alternativ som er like gode 😀 I orginalgarnet koster den minste str kr 1432,- og den største 2366,-
“Kosta å vera kar” er det noe som heter 🙂

 

HOODED DRESS AND TIGHTS
Bildet over
Fra 100 til 146 cm i overvidde – Genser
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Ok, det har vært en lang dag, men eg kom meg gjennom og er nå i mål! Vil bare minne om at eg har 2 Give Away som har trekning i morgen! Kunne du tenkt deg ei deilig flaske med nylaget Hot Chilisaus klikker du deg inn på Dette innlegget og legger igjen en kommentar 🙂

 

 

 

 

 

 

Hvis du kunne tenkt deg et Gavekort på 500 kr som du kan handle hva du vil med inne hos Rito Hobby klikker du deg inn på DETTE INNLEGGET og legger igjen en kommentar!

 

Som sagt så har det gått i ett hele dagen! Gikk hjemmene fra halv 12 og ut på runden for oss og mor mi. Hjem til henne, rydde litt og pakke ut varer. Hjem og gjøre det samme + steike et BERG av makrell, satte meg ned ca 15 min og spiste før eg svippet innom badet og fikk kjørt middag ned til mor mi. Tok meg samtidig en svipptur bort på ObsBygg fordi eg ville ha en trekasse….Vel, nada mer, ok…Var hjemme rett før kl 19 og NÅ er eg klar for å skli inn på Hobbyrommet og bare kose meg 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg