Jeg gikk en tur på stien…

 

Det er ikkje bare Brit som kan stjele overskrifter hehe MEN, i motsetning til henne som vandrer rundt uten å se skogen for bare trær fikk eg meg en forfriskende, og noe forblåst tur ved havet 😀 Føler det er bedre, spesielt siden Bunny maser sånn om den der Flåttvaksinen! Eg trodde jo bare han kødda så eg måtte Google….! Jaja nå er det ikkje bare Milo (<—KATTA!) som blir oppfordret til vaksinen…! Siden eg stort sett holder meg ved havet
og er lite i skogen har eg ingen planer om noen flere vaksiner, ikkje på nåværende tidspunkt i allefall 🙂

 

 

 

 

Det blåste godt nede ved Hestholmen i dag, ja det ble faktisk ganske så kaldt om eg kan si det! Planen på vei ned var å gå over broa og på baksiden av Hestholmen, men stoppet før broa for da hadde eg neglesprett når eg tok bilder! Uansett, det var herlig å vandre litt ved sjøen igjen, det er alt for lenge siden.

 

 

 

 

Fikk nå testet mobilen litt da, ikkje verst,
det er jo nesten som eg er ute på Flatholmen 🙂

 

 

 

 

Vel hjemme igjen bare landet eg inne på Hobbyrommet, fikk strøket og montert denne søtnosen her! Nok eg gang; Ikkje vanskelig, men det er jo en del å perle når det er så mange lag. Å ja, hjulene kan trille 😀

 

 

 

 

Mønsteret til denne er Anja Takacs sitt
og du finner det og mye annet gøy i
Denne Boka 😀

 

Tenker det kan være like greit å perle bur nr 2 med en gang og ikkje utsette det, og sååå vurderer eg ei skattekiste, eller kanskje noe Sebrabokser!? Som sagt, alt kan perles 🙂 Uansett så har eg lovet Dib Ravioli når han kommer fra jobb så det betyr at eg snaaart stikker ut på kjøkkenet ei stund.

 

 

HA EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg