Kan det fryse i 5+ grader??

 

Nååå er eg litt i tvil her om eg i det hele tatt skal ut i dag!! Det meldes underkjølt regn, Solabladet skriver om texastilstander her i distriktet i 7 tiden i morges og det advarers om å kjøre ut…Da er jo eg den som alltid holder meg hjemme…Det plaskregner ute og det er 5+ og varmere skal det i grunnen bli. I morgen er det meldt 7-8
og 10(!!) grader, men fortsatt fare for underkjølt regn…Er det mulig liksom? Ja når det er så varmt?

Kjenner litt på det at eg VIL inn til Kirkens Bymisjon i dag, de vet ikkje at eg kommer i dag så eg kan like godt gjøre det i morgen, men det er noe med når eg har planlagt det…

 

 

 

 

Skikkelig trist, VÅTT, mørkt og kaldt…Ali var ute å skrapet(kostet) terrassen i går og var ganske så irritert på alt fugledritten *humrer* Tja, det er jo bakdelen da, selv om det å mate småfuglene er en nødvendighet…Mulig eg må til innkjøp av noe dekke? En sånn barkduktype`greie

Eg tenker jo at en runde med høytrykkspyleren fikser det til våren.

 

 

 

 

Liker ikkje når det kommer sånn farevarsel i værmeldinga…
Men eg skjønner likevel ikkje at det fryser i mange + grader

For en del år siden ble me overrasket av underkjølt regn på høsten…Eg var hos legen i nabokommunen og hadde sommerdekk på bilen…jadda…Turen hjem ble lang OG skummel. Det endte med at når eg så muligheten blinket eg bare til høyre og lot bilen trille rett ut på en åker… Jadda…Først ringte eg til Viking Bilberging, sa hva eg hadde gjort og lurte på om de kunne hente bilen en gang de hadde tid *ler* Mannen i andre enden av telefonen sa at det var det smarteste han hadde hørt den dagen, alt for mange hadde havnet ufrivillig i grøfta. Ble lovet at bilen skulle bli hentet i løpet av kwellen, ingen hast for min del fordi eg bestilte en taxi med piggdekk
og kom meg etter hvert trygt hjem 🙂

 

 

 

 

Sååå ja…det frister sååå lite å pakke meg inn og dra med meg alt som skal ut i dette været….Men så er den der kalkuna da eg skulle hatt tak i…Svingte faktisk innom Bunnpris på lørdag fordi de hadde tilbud, men de var selvfølgelig utsolgt…I dag har visst nok Obs tilbud..For å si det sånn; Her hos oss er det bare vått, men så er det det som er skummelt da: Rett her nede på veien kan det da altså være is..

Vel vel, eg får se hva eg gjør. Uansett, HER INNE kan du få med deg JULEKOS Nr 4 som eg trekker på onsdag. Trenger du litt råd ang å bruke eksisterende merkevare i dine design, f.eks i strikkeplagg? Ja da bør du svippe innom dette innlegget! Eg tar meg litt mer kaffi og vurderer dagen…sukk

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så koselig julebildet du har delt med oss i dag 🙂 Jeg er veldig glad i engler og de røde englene dine var nydelige. Jeg har ikke sett slike før. Har googla etter røde engler på nettet i kveld uten å finne make til de du har, så jeg lurer på hvor du har kjøpt de søte englene dine?

      1. Andre og har spurt om de englene, mener og er ganske sikkert på at eg kjøpte de på den lokale blomsterbutikken me hadde her før,de hadde litt sånn fine og spesielle interiørting 🙂

    2. Hvis det har vært kulde over lengre tid er asfalten gjerne kald og da kan det fort fryse på hvis det regner og er varmegrader i luften.

Siste innlegg