KAOS? -Eller bare godt system!?

 

Tja, det kan jo i mange tilfeller komme an på øyet som ser…Ja jo, her er det litt rot nå om dagen, mye på gang innspunnet i en del iver, men eg har stålkontroll på “rotet” 🙂 Eg vet sånn ca hvor hver minste ting er, det er bare når “andre” kommer inn det fort kan bli kaos…! En av gutta kommer inn; det første de gjør er å løfte opp en figur for å se på den: “Ååå den er jo våt!?!” Ja hekkan heller, ikkje kom inn her å bare TA PÅ ting, spør først!?! Dette skjer nesten daglig…Akkurat som små unger...Ta på først og så spørre…

 

 

 

 

I mitt hodet har eg et køsystem: Tørking, nystekt, malt 1 strøk, 2 strøk, lakket og ferdig for emballasje. Når alt er helt ferdig settes det etter hvert ut i hyllene eg har på gangen rett utenfor Hobbyrommet.

 

 

 

 

Eg koser meg når det er akkurat som dette, når eg er midt opp i det hele. Etter på er det heeelt nydelig når eg rydder og vasker skikkelig for å starte opp med noe annet. Mulig eg må omrokkere litt neste gang eg rydder for eg har en drøm å kjøpe meg en imac ♥ Siden eg måtte legge ned firmaet mitt da eg ble syk har eg drømt om det! Har “bare” hatt laptop siden fordi eg ikkje trengte en stor maskin, men nå har eg lyst på det, kanskje i løpet av høsten?? – Hente frem noe av alt eg lært og jobbet med som Grafisk Designer – Egentlig kun for egen del, eg liker jo å tegne og male f.eks – Kult å kunne gjøre dette digitalt også ++ mye annet 🙂

 

 

 

 

Når eg føler meg i mål med cernit`n for denne gang skal eg perle noe til 🙂 Alle disse figurene skal også pakkes inn i cellofanposer, har bare ikkje rota meg til å bestille flere poser (Er tom for noen av størrelsene).
Eg er ganske sikker på at eg får en morsom stand på Solamessa 🙂

 

Har fortsatt Julemarkører for salg her inne – Kommer til å slette denne snart om det ikkje
er interesse for mer og så tar eg de heller med på messa
😀 

 

Må ha meg et par timer på Hobbyrommet i dag før eg innvaderer kjøkkenet! Har invitert Amira og Eirik på Taco i kwell for å feire meg selv litt. Når eg lager “skikkelig” taco er det en del som skal skjærer, stappes, stekes og lages – Veldig kjekk mat å lage og man kan jo bruke de grønnsakene, sausene, dill og dall som man ønsker…! Måtte innom Mega også i går for der har de tacoting som ikkje finnes på verken Rema eller Kiwi. Jaggu glad for at me har alle de 3 butikkene på rekke og rad her i Tananger. Eg droppet å bake i år, litt ego der for eg spiser ikkje kaker + at eg vet av erfaring at når ungen har stappet seg opp på taco er kaker det siste de tenker på!! Men IS, det glir så galant ned mellom all jalapenosen uten problem! Derfor kjøpt eg flere bokser med is og tilbehør så da kan de mekke sine egne kreative iser. Altsåhar du smakt Lollipop i boks?? Hekkan, den der var jo helt nydelig!
Å ja, eg måtte seff teste den i går! Eg kommer til å forspise meg på is i kwell….
eg vet det kommer til å skje – og eg gleder meg!

Men ok, nå må eg komme meg på beina om eg
skal surre litt før eg starter på kjøkkenet!

 

 

 

LAG DEG EN GØYAL DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dagen! (det er i dag ja?) Kos deg med familien.
      Hilsen Sølvi B

      1. Det er i morgen, men mer gøy å feire en lørdag enn søndag – Skal uansett iut på tur i morgen, min dag så eg bestemmer 🙂 Har kost oss nesten hele dagen til nå 🙂 Takk skal du ha 🙂

    2. Gratulerer med dagen. Håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir fin 🎁🎈🎉🎂🌻🌻🌻

      1. Takk takk 😀 Har hatt det kjempekoselig sammen med ungene hele dagen, men det er i morgen som er dagen min og da skal eg ut på tur 🙂

Siste innlegg