Kjøp Litt + Lag Litt = En gave som vil glede

 

Årets høydepunkt for meg når det kommer til gaver som skal gis bort er når min Grandnevø og -niese fyller år
i september. Noen ganger kjøper eg gaver, andre ganger lager eg gavene. Gavene i fjor ble veldig godt mottatt! Blir en kombinasjon i år også, og eg er ganske sikker på at den faller i smak og underveis så koser eg meg glugg ihjel og vel så det. Er ikkje ferdig ennå, men det er fortsatt 2-3 uker til burdag så eg har god tid 🙂

 

 

 

 

Eg perler OOooog perler, det er skikkelig koselig, det er som å sitte midt opp i en gottebutikke! Alt som blinker
og glitrer vil eg tro faller i smak. Putter du opp i litt regnbuer, Enhjørninger, hjerter og bling?
Vel, da er det en innertier til de fleste som fyller 5! Ikkje det?

Smykkeskrinet har eg kjøpt helt selv (‘humrer*) på Jollyroom, altså ingen spons eller reklame, det samme med alle perlene – Så ja, har du et barnebarn, tantebarn eller småsøsken som liker dill, dall og bling – Vel, da fikk du et skikkelig inner10 Gavetips her og nå. Ja og masse av kosetid til deg selv.
For å si det sånn; Eg G L E D E R meg til den bursdagen ♥

 

 

 

 

 

Har i grunnen vært mest på Hobbyrommet i dag, men eg startet dagen ute på terrassen: Klippet ned nesten alt og fikk det i bosset! *klapser i hendene*. Mens eg har koset meg på Hobbyrommet har eg vasket klær, for at det ikkje skulle bli for mye springing frem/tilbake har eg vasket på standarprogram som tar ca 1 t 20 min
og ikkje hurtigvask som eg vanligvis bruker! *Utspekulært*

Fikk endelig også gitt denne fisken litt brasiliansk rompeløft så nå tror eg det blir bra, men det ballet jo på seg stakkars....så når “Kler eg inn” hele halen også med gips. Liker overflaten bedre da enn den grove strukturen
som ble etter gipsen. Dette blir bra skal du se.

Nå skal eg bare henge opp nok en maskin med klær før eg parkerer inne ved skrivebordet igjen, blir nok perling
og Sons of Anarchy resten av kwellen 🙂 Kan virkelig anbefale den serien der altså, ligger på Netflix!

 

 

KOS DEG OG HA EN
BRA KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg