Koselig Barneteppe – Gratis Oppskrift

Designet av Jezzelah Adair

 

Er ganske sikker på at dette er et eventyrlig teppe for en liten knott! 15 herlig figurer, syns eg hører: “Hva sier grisen?” Jo, Nøff-Nøff! “Hva sier Vov`en?” – Ja du skjønner hva eg mener 🙂 Garantert at du som hekler det får det vel så kjekt 🙂 I oppskriften finner du diagram på alle bildene, altså 15 stk. Oppskriften er på engelsk, MEN, det har ingenting å si. Teknikken som er brukt er C2C og kan du den, ja så kan du den og bruker den. Kan du ikkje teknikken så kan du klikke deg INN HER å lære deg kjapt (på norsk) hvordan du hekler 🙂
Høres, og ser ut som et superkoselig prosjekt!

 

 

 

Designet av Jezzelah Adair

 

I oppskriften er det også forklaring på mellomleggene som “bildene” er heklet sammen med 🙂
Har du en annen løsning for montering som du like bedre, ja så bruker du den.

 

FOREST AND FARM FRIENDS
Bildene Over

 

 

* * * *

 

 

 

Jaggu har det vært en iskald dag, men så lenge sola henger på himmelen er det ganske herlig likevel. Har vært ute på hjul å samlet inn ganske så mye ull! Solabladet ble med i kulissene og eg tror, om det blir som eg har tenkt en fin liten sak til slutt 🙂 Det som er nesten enda kjekkere er at eg har fått meldinger fra temmelig mange som nå har samlet sammen ull i hjemme sine og levert til sin lokale Kirkens Bymisjon 🙂 Det begynner å bli ganske fult
i bilen nå og eg tror turen til Stavanger må bli på fredag. Skal innom Mekonomen kl 12 på fredag og få på vinterdekk, derfor drøyer eg til det bedre dekk på bilen – Kan jo bli litt glatt på sommerdekk *ler*

Nå er eg snart klar for kwellen, satser på noe mer strikking enn i går 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Det blir bra med alle de du varmer. Flott tiltak, og avisen klarer sikkert å få det til en sak hvor fokuset blir på hjertevarme, og ikke glorifisering av deg.

    2. Å du hildrane du,for et teppe.Har lagra oppskrifta. Det blir mitt ‘juleprosjekt’.
      Fint det du gjør,med innsamling av ulltøy.

Siste innlegg