Koselig Juleprosjekt – Gratis oppskrift

Designet av Zsófia Muraközi

 

Nå kan du pynte juletreet stille og rolig, en kule om gangen 🙂 Du hekler jo kjapt ei kule eller 3 pr kwell, skal du f.eks ikkje pynte treet før lille julaften så har du nok mer enn nok kuler når dagen kommer til å henge opp 🙂
Har du allerede, som meg, pyntet treet henger du de opp etter hvert 🙂

 

 

 

Deignet av Zsófia Muraközi

 

Dette blir virkelig delikate og fine kuler, hekles på nål nr 2 – 2,25 mm med det garnet du syns passer. Anbefalt har garnet en løpemeter på 150-200m pr 50 gr. Inni er det bruk isoporkuler, eller du kan bruke fyllmasse
Det du føler funker best for deg 🙂

 

CHRISTMAS BAUBLES
Bildene over
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og ny uke!! Ny giv og nytt pågangsmot – Det er den holdningen eg prøver å bake inn i hodet mitt nå! Planen min er å få gjort masse i dag, er absolutt lov å håpe! Pakken eg skal sende østover burde, eller BØR gå i posten senest onsdag! Ingen som krever det annet enn posten om den skal frem i god tid…vel..eg vil jo ha min pakke frem i god tid før jul, så helst burde den gått i posten TO DAY! Men….gårsdagens bakedag gikk i dass, så sånn gikk det…I dag vil eg ha unna alt av nøtter som skal stekes + Salt karamellsaus for det er ting som kan gå i pakken som skal sendes….Planen er også at alt som skal inn til Kirkens Bymisjon bli levert før helga! De må jo også få det i god tid slik at det blir enda flere dager med kos ♥ Skal også bake Julekrydderkake og Delfiakake som skal inn dit, alt er i hus, det er bare å gjøre det! Sant vel…!??

Vel vel, det er bare å komme seg på kjøkkenet å sette i gang! Morgendagen forsvinner på langt mer alvorlige ting enn julebakst….det skal eg love deg! Om eg skal si helt ærlig så syns eg hele situajsonen er horribel!!

Men NÅ stikker eg på kjøkkenet, det blir min måte å lade opp til i morgen på 🙂

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Satse på denne dagen ble bedre enn gårsdagen🫣. Å me laga de salte mandlene du la ut oppskrift på, ikke mange igjen så der må det lages større porsjon. Farlig gode🤩. Gleder meg til imorgen da skal me på Julebutikken til Edenshage, tenke 💸💸💸. Lag deg en fin mandagskveld😉

      1. Ja de salte der er superfarlige!! 🙂
        Ååå eg skulle jo ha møtt deg der da eller noe, men morgendagen er en svart dag i filofaxen og eg er liksom ikkje helt tilgjengelig….Phu huu….Kjipt altså!!! 🙁

Siste innlegg