KULT! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Dagmar Lutz

 

Husker du stjernekikkertene fra 70 tallet? Kunne jo sitte å snurre, riste og snurre til de magiske mønstrene dukket opp ett etter ett 🙂 Vel, nå kan du strikke deg et sjerf med et forenklet kaleidoskop mønster 🙂 Et strikketøy med X antall forenkla rekker er ganske gøy når det ene mønsteret etter det andre popper opp 🙂

 

 

Designet av Dagmar Lutz

 

Skjerfet er strikket i tynt garn, sånn typ Lace på pinne 2,25 mm
Oppskriften er på engelsk og tysk, bla ned til side 3 for den engelske versjonen 🙂
Oppskriften består av flere diagram.

 

 

KALEIDOSKOP
Bildene over
Str 180 cm X 27 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa søndag og 0 planer!! Eg sier det ofte, men det popper alltid opp noe som gjøre at eg må ut eller noe – Krysser fingrene for at bare kan sitte her i dag:

 

 

Dette blir noe som eg syns er skikkelig gøy, men om eg får samtykke til å henge det opp noe sted vet eg ikkje. Jammen godt me har en lilledo i gangen, trenger litt stæsj der ute også 🙂 Eg har funnet mønster på dette så eg slipper å tenke så mye, i allefall i forhold til alt DETTE!

Ellers er planen å se litt serie og strikke inni mellom, kjenner det litt i nakken om eg sitter for lenge ved spisebordet så det er greit å skifte på. Nå nærmer jo også pakken med leire seg så da blir det enda mer å dille med. Veldig greit å ha mange muligheten hjemme nå i denne Coronatiden!! Ser jo virkelig ut som at det skal vare ei stund…

Som vanlig vil eg anbefale å få med deg noen Kjerringtanker 🙂 

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg