LA HUMLA SUSE – Gratis Strikkeoppskrifter

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Da er dagens produksjon montert og til mange sin glede håper eg 🙂 Satser på at det får frem et smil eller 2 på de som måtte gå forbi 🙂 Eg har i allefall hatt det kjekt! Koselig å perle og gøy å montere og så hvordan det ble 🙂 Lista over det eg vil perle er laaang så eg bare fortsetter 🙂

Men siden me er innom Humla, husk å pass på de nå når de begynner å komme (snart). Finner du en doven en, eller en som daler ned i vinduskarmen, gi den litt frukt eller sukkervann. Banan er også en god ting ♥

 

Designet av Amanda Berry

 

Selv om påsken garantert blir annerledes for mange så betyr det ikkje at den er avlyst! Er du vant med å dra på hytta og må lage ByPåske for første gang på flere år er det bare å sette i gang! Lag deg noe ny og koselig pynt
og eggvarmere er alltid populært 🙂 Det blir et festlig frokostbord når du setter litt farge på det.

 

BUMBLE BEE EGG COSY
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Ann Myhre

 

HumleSokkene til Pinneguri (Ann Myhre) blir eg ALDRI lei ♥ De er gratis så eg kan anbefale deg
å strikke deg disse 🙂 Det er bare noe av de fineste eg vet!

 

THE BUMBLEBEE SOCKS
Str Medium Dame
Norsk og Gratis oppskrift

 

 

 

 


ALT som er perlet i dette innlegget er designet av Anja Takacs. Er du også en av de som nå har ramlet ut på perlekjøret og kanskje trenger litt påfyll, ja så kan du bare svippe innom HER og du finner alt du måtte trenge 🙂

Ahaa det har i grunnen vært en fin dag og eg har hatt mye kos å styre med 🙂 Som forventet av talen som Erna hadde kl 16 blir nå alle tiltak opprettholdt frem til over påske (til 13. april foreløpig). BESTE rådet eg kan gi deg om du er en av oss som “bare” henger hjemme er at du finner noe å holde på med! Hva enn det måtte være, finn på noe. Hold deg inne og la me “holde sammen”. Kom akkurat ut av dusjen og skal straks i gang igjen ved spisebordet sammen med perlene mine. I morgen får eg levert de nye fargene av Hama Perlene så perling pågår sent og tidlig og eg har planer om noen fine blomster 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Jeg elsker å leke meg perler, men jeg har aldri tenkt å pynte opp døra mi på den måten. Takk for tipset 😊 Å kommer det en humle innom meg, så skal jeg virkelig ta godt vare på den. Jeg bruker mye tid på å redde de om sommeren fra den ene katten min. Hun elsker å fange dem inne i poten sin uten å skade dem, men jeg tar ingen sjanser 🐝

    2. Noe så FANTASTISK fint og festlig. Du er utrulig tålmodig og flink❣️‼️

Siste innlegg