Lagt ut flere nye Veskepynt/ Nøkkelringer

 

Dette lovet eg i går, men tiden strakk ikkje til! Nå der i mot finner du flere SAUER, HER INNE som er klare til å reise både hit og dit 🙂 Pynt opp f.eks strikkeveska de eller gubben med et passende nøkkelknippe 🙂 Sauer ER “ålrighte” dyr og hva skulle man vel gjort uten? Hadde blitt lite strikking for å si det sånn…*angst*

Nå har eg fått lakket flere figurer og mer blir montert i løpet av dagen for NÅ er det helg! På tross av halvdårlig form har eg vært aktiv så langt i dag: Sendte Ali alene ut på handel og mens han var borte fikk eg vannet alt ute (Ja eg vet, det har regnet sinnsykt, men med tette planter treffer ikkje regnet jorda), har svingt moppen over alle gulvene med de nye engangs moppefillene – Duftet himmelsk! I tillegg har eg brette klær og satt på ny maskin, så frem til eg legger meg er planer å få vasket noen flere maskiner og hengt opp….Jadda, klevask er som hos alle andre et vedvarende og evig “problem”…Har lagt rent sengetøy på kommoden
i gangen og håper at noen føler på kallet! *ler*

Vel vel, kos deg videre du også, her blir det reker til kwells ♥

En annen ting: Har solgt noen av de 2 kg med Rocailles perlene
og dermed blir resten billigere om du snapper til deg alt 🙂 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg