Lekker BabyDress – Strikkeoppskrift

Designet av Siulu Guru

 

Deilig babydress strikket i merino med ganske magiske fletter ♥ Ja åsså en god porsjon Riller! Elsker jo riller!
Tror dette må være noe av det lekreste eg har sett når det kommer til babydresser! I oppskriften får du fototutorial som viser hva og hvordan om noe skulle være uklart. Dressen strikkes Top/Down og er selvfølgelig unisex 🙂 Forventes det familieforøkning i den nærmeste fremtid? Vel, da har du i det minste den lekreste babydressen ♥

 

 

Designet av Siulu Guru

 

Altså….Eg bare!! *dån* så lekker! ♥

 

COZY JUMPSUIT
Bildene over
Str 6 til 9 mnd

 

 

 

* * * *

 

 

Nei nå kjenner eg at eg har surret hjemme i for mange dager så i dag må eg UT! Om ikkje annet bare for kjører en liten tur med litt høy musikk 🙂 Eller, eg må innom butikken for nå var det tomt for ingefærshot og det kan eg ikkje være for lenge uten før kvalmen igjen kommer skvulpende bakom drøvelen! Oj! Jaja, sånn er det 😉
Men, eg tenkte meg også en tur til Selvåg Gartneri, nei nei, me har i grunnen ikkje plass til flere blomster…..
På den andre siden har eg litt grønt som absolutt bør byttes ut! Du ser det…eg mener det var på sensommeren
i fjor at me gikk på en ThujaSMELL! Eg har i grunnen alltid forbant meg på at DET skulle me aldri ha, men men et megatilbud på MesterGrønn endret på det og eg fikk jo Juletre ute sist jul. En Thuja skal jo være grønn og nå er den alt annet enn akkurat det! Vil heller si den er oransj! Den skal eg klippe ned og kaste og erstatte den med noe annet grønt, noe annet grønt som forhåpentligvis varer. Vurderer også å spraylakke den store krukka den står i, men da må eg innom BilTema….Får se hva eg gidder når eg er ute i dag.

Først av alt må eg ta å rulle inn på badet å se om eg får kroppen på plass.
Ellers så har eg et ganske laaaangt perleri som eg vil ha ferdig i dag 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG!

 

 

Lyst å bli med på en SØT GiveAway?
Svipp innom HER, trekning på lørdag 🙂

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg