Lekker Jumpsuit – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Wenche Steffensen

 

Det finnes mange lekre topper, shorts og skjørt til små jenter, men en jumpsuit av denne typen har eg ikkje sett for mange av. Lekker, virkelig lekker sak dette her og med ei lita tulle i “riktig” alder i familien,
vel eg må vel nesten ha meg denne oppskrifta da?

 

 

Designet av Wenche Steffensen

 

Den er strikket i tynt lingarn og kidsilk, høres jo skikkelig herlig ut!
Et herlig og ikkje minst snertent plagg nå på sommeren 🙂

 

LILLE LEXIE JUMPSUIT
Bildene over
Str 1 til 8 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

06.30 var eg på beina i morges, eller på bein er vel gjerne å overdrive….Eg vraltet som ei and og knirket som ei kråke der eg kravlet meg bort over gangen mot kjøkkenet….Jepp, aldeles helt ødelagt! Eg visste det i går mens eg fløy rundt og gjorde så alt for mye, men det er så godt å kjenne at man bruker kroppen og får ting gjort. Samtidig så ligger det jo i bakhodet: Morgendagen kommer til å bli sååå vond! Å ja, det er den til gangs! 5 timer har eg ligger i senga i natt, våken hele 3 ganger og da eg sto opp hadde eg ligget å prøvd å strekt ut en intens krampen foran på skinnleggen, på begge beina! Når Ali også da snorker i tillegg er det bare å gi opp 🙂 Garantert at det blir en kwil i dag ja. Men når eg tenker over alt eg fikk gjort i går er det jo verdt det!
Noe av det eg styrte med kan du se HER 🙂

Må nok sikkert ut en tur på hjul i dag også, litt usikker på om Dib har trening i kwell, men det kommer uansett en herlig pakke eg må hente!! Pakker er alltid gøy å få i posten og da er det bare opp og hopp! Det er også en ting eg vil kjøpe, så hvis eg orker må eg sjekke om eg finner det! Bare en liten “prikk” som mangler på terrassen og kanskje ved inngangspartiet 🙂 Men nå? Tror eg rett og slett trenger en kopp med kaffi til og så skal eg bare slenge her i stolen ei stund til eg kjenner at eg kan reise meg 🙂

 

 

LAG DEG EN SKJØNN DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei skambanket Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg