Lekker Topp – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Sto opp og det var 22 gr litt før kl 9…Blir en HOT dag ja, det er sikkert og visst! Eg må bare finne frem en av mine lette topper og komme meg ut på tur, er tanken. Nå er toppen over strikket i Lingarn, eller egentlig så er vel det helt feil? 14% lin, 53% bomull og resten viscose? Bomullstopp ville eg sagt 🙂 Men vet du at ull er faktisk det som er best i varmen? Nei, ikkje tull en gang! Eg bruker mye tynne ull t-shirt når eg går på tur  om sommeren og det er ganske chill altså! En bomulls t-shirt blir søkkvåt i varmen og ikkje tørker den heller, ikkje  behagelig å gå med våt/svett t-shirt…Da skal eg lover deg du fryser i bilen hjem hehe Eg hadde ull på meg i 26 gr på vei opp Fløyen!

 

 

 

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Virkelig en lekker topp som eg fint kunne tenke meg å strikke 🙂 Lett struktur og den ser ikkje for komplisert ut. Extra fint med I-Cord stropper – ikkje noe enkle løsninger, så ja; Lekker, virkelig lekker!

 

 

MARGOT CAMISOLE
Bildet over
Str fra 84 cm til 118 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vel vel, det er altså søndag og drømmevær! En dag man burde vært på stranda, ei jærstrand er plassen
å være i dag syns eg!! Hellestø frister, selv om P-plassen gjerne er rimelig full vil ikkje stranden virke overbefolket + at min tur er jo kun 1/3 på stranda, resten er mellom 2 strender (Hellestø og Sele) og det er ikkje der det ligger flest folk å soler seg 🙂 Det er svak vind fra sørøst så dette lover ganske enkelt perfekt!

Senere, eller litt sånn i kwelling skal eg trekke 3 stk som skal få Julete Sokkegarn 🙂
Har du ikkje blitt med ennå er det altså fortsatt tid HER INNE!

 

 

 

HA EN FLOTT SOMMERDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Ull er best året rundt. Selv i varmen ja.
      Så lekker topp, men jeg ser etter noe lignende, men da med korte armer og ikke stropper. Noe litt «shapa form rundt bysten» som på denne. Har du sett noe sånt ?

Siste innlegg