Lekker Topp – Strikkeoppskrift

Designet av Caidree

 

Virkelig en lekker liten sak dette her! Dette er toppen som du kan stæsje deg opp med om du skal på fest f.eks eller om du bare ønsker å være pynte deg litt på en mandag. Faktisk så syns eg garnet den er strikket i ser helt himmelsk ut! Cardiff Cashmere Brushlight er en blanding av cashmere og silke ♥ Du trenger mellom 3 og 5 nøster, alt etter hvilken størrelse du trenger 🙂 Vettu?? Dvs toppen veier fra 75 gr til litt over 100 gr!! Ahaaa det blir garantert som å ha noe litt fluffe som bare svever rundt deg!

 

 

Designet av Caidree

 

De tynne stroppene der er faktisk I-Cord! Garantert tynt å strikke (Eller snurre på ei mølle) men som vanlig er det absolutt verdt det, det holder seg fint, mye finere enn en eklere løsning. Ahaa toppen har V-Hals,
og ikkje bare en, men 2 – En inner10`er!

 

ALLURE CAMISOLE
Bildene over
Str fra 72 cm til 158 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag 16.mai – Det er vel årets festdag for mange? Var i allefall det når me var unge…ehee...Y N G R E ! I år? Vel…tenker eg henger ut flagget og er fornøyd med korpsmusikk på Tv….ELLER Radio`n om eg sitter på Hobbyrommet 🙂 Mor mi hadde lyst å komme en tur og DET er lenge siden det! Hun har vegrer seg litt for trappene opp til 3.etg så det er en goood stund siden hun var her sist, blir koselig 🙂 Eg skal snart ut på hjul, skal innom legen en tur, men så tenker eg meg en tur på butikken. Satser på burgere i morgen, det er meldt sol og OVER 20 gr, da passer det med burger i brød – Enkelt og greit, hmmm hadde vært nice
med litt jordbær dyppet i sjokolade også 🙂

Aj Aj Aj i går sa eg meg ferdig med Badeand Gjengen min! De ble sååå fine! I dag ligger det noe leopard greier på brettene mine som skal strykes – Det blir gøy! Skal kjøpe noe godt “fyll” til de i dag, har jo også en sebra som skal fylles 🙂 Ser ut for at eska med BobaKuler som Monica fixet for meg på Jessheim forrige uke kommer frem i dag, da skal eg få gjort ferdig DENNE Pakken og sende 😀 Er spent på å smake på den Green Tea Boba 🙂 Men nå skal eg bare få på meg noe klær, surre litt på Hobbyrommet og så er det ut på hjul!

 

 

HA EN FIN DAG!
(Ikkje stress!!)

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg