Vil du se Badeanda min?

Reklame | Rito Hobby

 

En Badeand er gul? Ja, seff så er den det, men den kan (om du vil) være akkurat den fargen du ønsker! Det finnes en del personer som går mann av huse for å få tak i akkurat “DEN” badeanda, det er absolutt et samleobjekt.
Nå er jo ikkje mine badeender ekte,
har ikkje testet, men tror ikkje de flyter. På en god dag der i mot kan de trille avgårde, er ikkje verst for ei badeand må eg si 🙂

 

Alt av perler eg bruker får eg fra RITO HOBBY 🙂 Absolutt nettbutikken du bør velge, har aldri opplevd at de noen gang har vært tom/utsolgt for en eneste farge. Dessuten finner du alt du ikkje
visste du trengte der inne 🙂 Eg lover!

 

 

 

 

 

Du kan trygt si at det bare ballet på seg her på Hobbyrommet…eg endte på 12 stykker! JuHuuu
Vet ikkje hvem eg liker best, men sammen er de jo helt herlige 🙂

 

Mønsteret på herligheten finner du i boka PERLELEG av Anja Takacs.

 

Skal ikkje se bort fra at kanskje noen av disse havner ute på terrassen mellom blomstene nå i sommer –
De tåler alt av vær 🙂

 

 

 

 

Måtte bare ha en svart, siden den ble litt uglesett av de andre fikk den ei gullsløyfe!
Resten av Badeendene kan du ser her:

 

 

 

Den ruver 14 cm på hjula, og er…

 

 

 

…13 cm på det bredes. I tykkelsen er den på 8 brett 🙂 Eg har limet den sammen med limpistol, brukte klyper for å presse delene godt sammen. I hjulene klippet eg til blomsterpinner i rett tykkelse.

Har også blitt ferdig med magnetinstallasjonen, den kan du evn få se i morgen, kan jo bli for mye på en god dag 🙂 Nå blir det å perle videre mens eg koser meg med Game Of Thrones.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg