Lett og fluffy – Strikkeoppskrift

Designet av Johanna Gehrisch

 

Kan jo egentlig bare starte med at eg er ikkje så veldig glad i sånn fluffy og lett garn som f.eks KidSilk…I allefall ikkje alene i en genser f.eks….det blir for lett og eg liker å kjenne at eg har noe på meg. Mulig det er noe eg kan venne meg til for eg har sett mange lekre fluffy plagg eg kunne tenkt meg, meen.…No. Da vil eg heller bruker en fluffy tråd sammen med en følgetråd, da blir det litt hold i det eg strikker.

 

 

 

Designet av Johanna Gehrisch

 

Denne jakken syns eg jo var veldig søt og morsom, absolutt noe eg kunne brukt, svetter litt når eg ser alle trådene her da…Alle disse boblene festes på en måte i seg selv og det er ingen lange strekk – det er nå bra da! For å si det sånn, er du glad i garn som dette, ja da syns eg du skal strikke deg denne. På den måten kan du f.eks få brukt opp alle smårestene eller du kan benytte anledningen til å få  ALLE favorittfargene dine inn i en
og samme jakke uten at det blir kaos 🙂

 

ANDY CARDIGAN
Bildene over
Fra str 99 cm til 147 cm I overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Onsdag og midt i uka, fridag i dag! Har ingen planer om ut annet enn evn en kjapp tur på posten for å returnere en pakke….Kanskje Ali skal ut en tur, da slipper i så fall eg 🙂 Eg har tenkt å bruke dagen på å slappe litt av, rydde litt og være litt på kjøkkenet så får eg se hva som blir gjort. Husker du når eg viste deg DETTE?? Woop Woop i dag
kl 16 ca kommer resultatet inn døren her og gjett om eg gleder meg!! Spennende!! Første dag med fint vær skal eg få med meg Amira ut på en aldri så liten fotoshoot! Det må til 🙂

Tror eg skal starte dagen med litt rydding på kjøkkenet, plutselig har eg overflod av sånn norgesglass/sylteglass type stående på hele benken….Lurer på hvorfor!?!? Blir nok nødt å kvitte meg med noe av det,
kan umulig lagre alt*finner nok en løsning*

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg