NÅ SKAL DET SYS!! . *Lykkerus*

 

 

Slapp bare heeelt av, denne dama skal IKKJE sy!! Har for lengst innrømmet for meg selv at DER er eg ikke….! Er så glad for at eg har Mocina Design som elsker å sy, og ikkje minst er utrolig flink! Ja for da slipper eg å styre med det 🙂 Betaler glatt for at hun gjør det for meg 🙂 Me møttes som sagt på Stoff&Stil
i dag, fant ikke heeelt det eg var ute etter, men eg fant stoff til 2 slike bukser og de kommer til å bli sååå fiiine! Glemte å ta bilder av de stoffene (Monica har fått alt med seg hjem ser du) Men eg kjøpt camelfarget cordfløyel til ei bukse og den får litt svarte detaljer, og såååå fant eg et nydelig fint jeansstoff, sånn lett og herlig til våren vettu! Viftet litt med øyevippene til Monica…så da skal hun sy 2 bukser til Moi! Woop Woop! Kommer selvfølgelig med bilder når buksene er ferdig 🙂 

 

 

 

 

Siden eg ikkje fant de sprekeste stoffene hos Stoff&Stil kastet me oss ut på E39 og dro til Creolink på Sandnes, me gikk gjennom alle hyllene og der lå disse 2 rullene vettu! Enkelt valg! Knæsj turkis sammen med litt rabalder stoff! Dette er sånn type jersey/collagestoff – Blir digg det nå frem mot våren/sommeren 🙂 Eller, med våre temperaturer blir det nok garantert en helårskjole 🙂 Eg er ganske så sikker på
at dette blir en kjole eg vil trives i!

Siden Monica var ihjel sulten ble eg tvunget over gata for å innta en rimelig nydelig regnbue biff! hehe Var ganske sulten eg også siden eg kun hadde drukket glass med Chiafrø og sitron…hehe På vei hjem svippet eg kjapt innom Europris etter noen smånips så nå er eg klar for å pakke 48 poser som eg skal komme tilbake til her på bloggen, kanskje allerede i løpet av kwellen!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Dette blir nok bra. Spent å resultatet. Ikke alltid lett å finne stoffet man har sett for seg selv om utvalget er aldri så stort

    2. Det blir nok en flott kjole! Kjenner at jeg ble en smule misunnelig, jeg elsker kjoler😁

      1. Tror den blir ganske sprek ja 🙂 Gleder meg til den er ferdig! Kjekt med venner som er flinke å sy når eg ikkje kan det selv 🙂 *Priviligert*

    3. Knalltøffe stoffer, og vet du hva? Jeg skal prøve å sy min egen kjole (eller rettere sagt to kjoler). Får heldigvis hjelp av noen som er skikkelig flinke til å sy. Du er heldig som har noen som kan sy for deg 🙂

    4. Den kommer til å bli råfin! tror jeg må ringe mamma som er så flink å sy 😂

    5. creolink er en butikk som har gått under min radar.. må sjekke ut om de har nettbutikk😊
      herlige stoffer som skal trylles med ihvertfall.

Siste innlegg