Lett og Luftig – Strikkeoppskrift

Designet av Johanna Gehrisch

 

Om du er glad i Kid Silk type garn er dette en genser for deg – Virkelig lekker, ja faktisk en morsom genser.
Hele genseren strikkes med dobbel tråd dvs det blir litt mer “hold” i den – Likevel blir det en lett og luftig en 🙂 Lekkert nå til våren og sommeren!

 

 

 

 

Designet av Johanna Gehrisch

 

Du kan strikke en “stram” genser; F.eks 2 kontrastfarger, eller du kan lage en behagelig en i fine vårfriske farger. Klovn? Da strikker du en hvit genser med røde, grønne, gule og blå dotter 🙂 Eller rød genser med hvite dotter? Årets julegenser! Påskegenser? Hvit med gule dotter 🙂 Det er bare sette i gang
og lage din egen variant med farger.

 

ANDY SWEATER
Bildene over
Str XS til XXL
Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag gitt….frosten kom jaggu tilbake…Det var Vår i går! Satser på at Ali stikker ned på butikken å plukker med seg det me måtte trenge….Eg kjenner og ser at det trengs litt omsorg her hjemme…Får jaggu se hva eg gidder på den fronten *ler* Det varer sjeldent lenge og da kan eg jo bare starte på nytt…Orker ikkje

Har i grunnen planer om å rydde litt på Hobbyrommet også….vaske gulvet for alt glitter kanskje?? Har blitt mye glitter den siste tiden *Ler*. I går fikk eg pakket ut alle Julekulene så nå kverner det i topplokket på hva eg skal prøve meg på først! En ting er sikkert: Eg skal ut å gå tur i løpet av helgen, det kjenner eg er veldig godt når eg først kommer meg ut!

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Hei.
      Flott genser. har laget et par selv og ergrer meg litt over at genserne blir gjennomsiktige. Ellers elsker jeg KidSilk. Hva synes du om at reklamen for sexleketøy kommer rett under artikkelen din? Jeg vurderer å starte en blogg, men med sånn reklame under passer det seg dårlig med mitt innhold. Lykke til med bloggen. Kommer nok innom deg flere ganger 🙂

      1. Hvilken reklame som ligger på min blogg kan eg ikkje styre. Det styres av Cookies:

        “En cookie blir lagret på datamaskinen, mobiltelefonen eller nettbrettet ditt. Det er takket være disse du for eksempel gjerne kan oppleve å stadig vekk se reklame for et produkt du har søkt på tidligere. (Dvs deg som leser)

        Din interesse for produktet hos en nettbutikk lagres i en cookie, noe nettbutikken vet å benytte seg av når de skal forsøke å overtale deg til å kjøpe produktet.

        Når du nå i stadig større grad opplever at cookie-varslene dukker opp på skjermen din, er det fordi nettsteder nå er pålagt å opplyse om hvilke cookies de tar i bruk.

        1. Takk for svar, det var oppmuntrende. Kommer nok ikke til å se denne reklamen igjen når “cookiene kjenner meg igjen”, hehe. Da kan jeg se frem til gode tilbud på garn som på fb. Ha en fin kveld.

    2. Jeg får også stadig opp reklame på både sexleketøy, nesten nakne damer, (sikkert undertøy), kontaktannonser osv😂 Og jeg kan med handa på hjertet si at jeg ikke har søkt på noe sånt de siste 20 åra hvertfall😂 Kanskje de tenker at damer over en hvis alder trenger å krydre tilværelsen litt?🤪 Aner ikke jeg, men det er aldri relevant reklame for mine interesser og søk i allefall. De skulle kjørt reklame for garn og Rito hobby der😉

      1. Ikkje vet eg, men ser f.eks når eg går inn på egen blogg eller andre sin blogg er det stort sett Rito (Som eg er innom nesten daglig) + Fjellsport siden eg har handlet en del der i det siste. Eg skal sjekke med support,men eg har spurt om det før og det er mye Cookie styrt reklame. Uansett, ja jo muligens det kan være støtende med sex og leketøy,men det er jo i bunn og grunn ganske normalt,men me er vel kanskje ikkje så flinke å snakke om det 🙂

        Eg skulle mer enn gjerne styrt reklamen, Rito har spurt om de kan få ha fast reklame på bloggen min, men det er ikkje bare noe kan gjøre så inntil videre har eg sagt nei til å “selge” ut deler av bloggen min. Eg har avtale med blogg.no/Egmont og det er de som styrer dette 🙂

Siste innlegg