LØRDAG + Ny Strikkeoppskrift = Perfekt!


Var i grunnen ganske så fornøyd da eg sto opp og det hadde sluttet å regne! ALLE blomstene overlevde haha SÅ jo for meg med skrekk at de skulle blitt slått i stykker av alt regnet, men nei da, de strutter som aldri før og mer enn det skulle det ikkje til i dag før eg ble ganske så glad!

Da eg satt her i morges var eg et levende VRAK! 2 t søvn holder jo ikkje for noen så litt over kl 10 gikk eg og la meg igjen og heldigvis sto Ali opp da hehe (Dvs ingen snorking!) Eg sovnet som en stein med vinduet ganske godt åpent og sov HEEEELT til 14.45!!! Var temmelig i ørskå kan du si og passe sur med en gang for å ha mistet meste parten av en fin-fin strikkelørdag! Men men, kan jo ikkje få i både pose og sekk heller! Eller jo det kan eg! Ikkje bare var blomstene like fine som i går med eg fikk også en oppskrift rett i mappa mi på Ravelry
og DET er jo slettes ikkje å forakte, eller hva??

 

Designet av Bitta Mikkelborg

 

Sjekk de DEILIGE ankelsokkene!?? Digg på ankelsokker! Bruker det stort sett hele sommeren eg og det er YTTERST sjelden du f.eks ser meg i hvite ankelsokker fra Cubus (som forøvrig ser ut for å være en del av “ungdomsuniformeren”!!) Takk meg til ankelsokker strikket i tynt sokkegarn på pinne 2, intet bedre enn det 🙂

 

HUMLESOKKER
Bildet over
Medium Damestørrelse

 

 


Humlesokkene over er JuniSokkene til Bitta sin AnkelsokkeSamling for 2019 og totalt får du hele 13 par! 1 par hver måned (+ 1 extra par). Kjøper du denne samlingen nå får du allerede hele 7 par sokker og hver måned ut året får du et nytt par! Det er HverdagsLuksus det! Garantert at du har sokkegarn i hus og da kan du jo starte i dag med å strikke deg en fin samling til sokkeskuffen 🙂

Klikker du deg inn HER kan du både se de sokkene som allerede er i samlingen +
du kan kjøpe hele samlingen og rett og slett bare kose deg resten av året 🙂

*

Nei, eg skal ikkje strikke sokker akkurat nå selv om eg burde det! Å ja, eg trenger stadig nye sokker, men akkurat
i dag er planen å strikke lomme nr 2 på den der FanaJakken min 🙂 Når det er gjort er det jo eeegentlig ferdig,
i allefall når det gjelder strikking – Da gjenstår det bare å klippen den opp og sy til kantene
og til slutt må eg bare få i en passende glidelås!

Mens eg sov bort hele dagen laget Ali 2 digre pizza, men før eg skal kose meg med det må eg bare vaske håret og få stelt meg litt – Da først kan eg slappe av og begynne å nyte dagen. Dib og eg speedet ned på ShellStasjonen og plukket med oss lørdagssnop for der er det halv pris hver lørdag! Det er ikkje mye forskjellig de har til sammenligning med Europris f.eks, men FY SØREN de har GODT snop for å si det sånn 🙂

SÅ ja, når eg bare får samlet hode og kropp på riktig sted blir nok denne lørdagen ganske så “spiselig” etter hvert selv den ei stund så ut for å gå rett i dass *ler*

 

 

 

 

KOS DEG
MASSE DU OGSÅ

 

Nå må du ikkje glemme å bli med på Give Away`en her hos meg!
Klikk deg inn HER og du har muligheten til å vinne Holst Supersoft ♥

 

 

 

 

 

Go`klem fra SuperOptimisten Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Her i heimen bruker jeg å sette noen gamle paraplyer ide pottene jeg er mest redd for når regnet øser ned. Funker bra det. Eller, det har hendt at jeg har måttet løpe etter dem om det blåser heftig.🙃

      1. Nå håper eg at krukkene i år er så pass tunge at eg slipper å jogge rundt på kwellen hehe Men det m paraply var søren meg ikkje dumt! Takk for morsomt tips 🙂

    2. Fint å følge deg Og så den flotte fanajakken som bare mangler bitte litt i forhold til heile kofta. Du strikker så fint og gjer flott arbeid. Og dette med behandlingen av strikka ullklær. Ha ein fin kveld. Ka sko me vel gjort uten strikketøyet.

      1. Takk skal du ha 🙂 Har ikkje mye igjen og er godt i gang med den 2.lomma! Gleder meg til å kunne ta den i bruke 🙂 Kos deg og ha en herlig søndag 🙂

Siste innlegg