Lyst på deilig GARN? – Give Away

Reklame | Rito Hobby

 

Vettu? Eg har hatt litt dårlig samvittighet for at eg ikkje har hatt tid å lage litt påskekos her på bloggen i år,
men nå skal eg bøte litt på det
*fniser*. På nyåret fikk eg en pakke med masse deilig garn av
Rito Hobby
: Infinity Hearts Big, som eg sto fritt til å bruke hvordan eg ville 🙂 Sånn liker eg!

Dette er garnet du kan bruke til det meste, eg har strikket noen grytekluter, heklet ei stor og god nålepute
+ at eg endelig har heklet meg noen vaffelgrytelapper 🙂

 

 

 

 

 

Garnet får du i 20 deilig farger, eg plukket meg jo ut det eg velger å kalle for herlige sommerfarger ♥ Det er farger som gjør meg glad + det er ganske herlig å både hekle og strikke med. Tja, hva vet vel eg? Kanskje du trenger litt nye coaster til terrassen? Ett nytt sommernett? Uansett, du vil i allefall få koset deg
enten du velger heklenåla eller strikkepinnene.

 

 

 

 

 

Det eneste du trenger å gjøre er å gjette hvor mange erter det er i flaska!! JuHuuu Det er jo ikkje vanskelig, det er bare å gjette riktig *ler*. Kan hjelpe deg litt; Flaska er 12 cm høy og 19 cm i dia, da er det vel enkelt? Ikkje?
Vel, da skal du få lov å gjette så mange ganger du vil *fniser*

Vinner får da altså tilsendt 7 deilige Infinity Hearts Big nøster + dette armbåndet på bildet over som eg har laget
i årets hit når det gjelder perler. Det gjelder å være klar vettu, med årets mote!

Hvis ingen gjetter riktig tall så er det den som er nærmest som vinner, og det er som vanlig kun kommentarer under dette innlegget som er med. Kommentarer på facebook gjelder ikkje.

 

Eg trekker en vinner 1.påskedag
Altså, søndag 17.april

 

 

GUDD LØKK

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

70 kommentarer

Siste innlegg