Bare å hekle en til da…

Reklame | Rito Hobby

 

Sånn vettu….der ble den jaggu ferdig inkl en finurlig løsning- Hvor smart det er vites ikkje før noen runder
i vaskemaskinen etter hvert…Tenkte ikkje på det før eg gjorde det..!
Vel vel..På den andre siden veldig gøy å hekle og det går rimelig kjapt 🙂 Hvordan du enkelt kan hekle deg et par vaffel grytekluter finner du Her.
Avsluttet med en runde fastmasker.

 

 

 

ENDELIG! Nå har omsider Infinity Hearts Rose BIG kommet seg inn i butikken til Rito Hobby. Eg har både heklet og strikket i det til stor fornøyelse og skal du ha deg noe garn til f.eks sommertekstiler, tja…Da er dette absolutt et godt valg 🙂 Du får det i 20 deilig og freshe farger…Hva med Grytekluter til Påske? Nålepute?

Ok, der gikk jaggu denne dagen også…Kom meg ut før kl 12 som var et mål. Kjøpte med meg en stor bukett med blomster + en stilig vase og kjørte en tur til mor mi. Etter på var det hjem, lage ei god gryte med blomkålsuppe
og fikk unna enda litt mer klevask. Ellers har eg bare surret, er litt sliten, smånervøs for legetimen i morgen hehe Likte jo ikkje helt at eg hadde noe høyt BT på sykehuset fredag så får me sjå ka legen sier…

Vel vel…Nå er tid for en Boba!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg