Lyst på et par lekre knesokker? Helt Gratis

Designet av Jairlyn Mason (Roxanne Morganti)

 

Eg elsker ullsokker, men sokker over alle sokker er absolutt knesokker! Skulle så mer enn gjerne hatt skuffa full av knesokker, men det er dessverre en mangelvare! Det eneste paret eg har som faktisk er brukende på en herlig måte er DISSE og de har virkelig fått kjørt seg den siste tiden – Skikkelig herlige sokker! De er helt perfekte,
drar de oppover leggen og så skyver eg de litt ned, ja det blir nesten som leggings + de ligger,
og holder seg perfekt akkurat der de skal være.

 

 

 

Designet av Jairlyn Mason (Roxanne Morganti)

 

Kunne jo tenkt meg disse sokkene og eg…mor mi har ligget litt på latsiden hva gjelder strikking for tiden, (hehe) tro om eg skal prøve å friste henne? Ja du vet, eg har så mye annet på pinnene som BARE MÅ bli ferdig, men lange sokker vil eg så mer enn gjerne ha flere av…sukk…Anyway, plukk med deg oppskriften for den er helt gratis
og det er aldri godt å vite når behovet skulle melde seg 🙂

 

 

ELLIS ROAD
Bildene over
Mange størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn ja! Der var jaggu meg uka i gang, sola og kuldegradene er tilbake og borte vekk er storm og regn. Så sånn sett har jo dagen startet fint. Etterpå nå MÅ eg ut en kjapp tur, tok siste slutt av ingefærshot`n nå i morges og eg må koke ny i løpet av dagen! Tar ingen sjanse på å vente slik som skjedde sist uke! Ellers? Tja, får sjå, eg er
i gang med ei ny høne! Skal strikket et par til før eg sende de i vaskemaskinen med ein dråpe milo, og så håper eg bare at toveprossessen er vellykket. Kjipt å strikke en hel gjeng, tove samtidig og evn bli helt miss!
Men, nå er det sånn eg velger å gjøre det *ler* Får briste eller bære MoHaaa

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg